Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under december 2008

Av Josefine - 14 december 2008 17:00

www.miloo.se/josse


Tyvärr kan jag inte slita mig ifrån miloo.

Men ligger etta på Bloggtoppen. Läs nu mycket :)

Av Josefine - 8 december 2008 18:42

Fargadelinser.com

en bra sida för dig som vill ha färgade linser och ett storturval av andra prodrukter. Jag har två vänner som har beställt av fargadelinser , bruna linser. Dem blev jätte nöjda och då fick jag idén att jag kanske också skulle pröva på att köpa linser. Pröva på en annan ögonfärg!

Fargadelinser är både en bra och dem har bra priser på sina produkter inte alldeles för dyrt, helt utmärkta priser passar till oss som är studenter också!


www.fargadelinser.com


Av Josefine - 4 december 2008 11:30

Det är torsdag och 15 dagar kvar :D


Längtar som fan, men i allafall plugga blir det idag och jag ska ta och prata med min psykologi lärare, det måste jag! Annars blir det kris....


Nåja , två timmar kvar till psykologin och jag vill gå hem , bara hem!

För att plugga och bara göra vad jag vill!


Hepp, har inte mer att skriva , kommer nog skriva mer sen.


Ciao så länge!

Av Josefine - 3 december 2008 09:04

Det är 16 dagar sen beger jag mig till USA.

Redan idag började mamma redan tjata om att jag måste tvätta kläderna och ta fram vilka kläder jag ska ha med mig osv. Ni vet sånt som man alltid tar i sista minuten?


Förhoppningsvis behöver jag inte stressa med allt, ajag är redan nervös inför att sätta mg på flyget.. Håller tummarna på att det verkligen går bra!


/ J'

Av Josefine - 2 december 2008 00:24

Som jag har sagt till två av mina vänner idag & det kommer direkt från hjärtat. Cause i care.

" Livet är för kort att må dåligt, efteråt kommer det kännas som bortslösad tid som du, jag och ni aldrig kan ta igen. Man tror att man alltid har en morgon dag, men en dag händer det och du aldrig får din morgon dag. Så lev upp till dina drömmar & gör precis vad du vill med ditt liv"

Det är vad jag kommer göra. "Just live my life like i want"

/ J'

Av Josefine - 1 december 2008 09:54

Helt ny vecka med nya äventyrer!


Det är måndag och jag vaknade klockan 08.00, bara för att äta frukost med mamma. Det blev en seg ostbulle med en förhoppning att den skulle vara god när mamma frågade mig om jag ville ha en ostbulle. Fick mig ett leende och steg upp.


Nu ligger jag i min säng och väntar på att klockan ska bli 10.10 så jag kan börja gå mot skolan för att sedan möta Betty..

Idag är det webbdesign och svenska som gäller! Vid tre beger jag mig hem för att plugga matte och historia! men först är det fika med en snäll flicka!

Matten måste verkligen vara klar innan vi slutar den 19 december, jag orkar inte ha matten efter mig hela tiden.. Skulle vara en stor lättnad om han bara satte betyg på mig och jag slapp tänka på hur jävla värdelös jag är i matte. Vi får se hur det går...


Nu börjar jag nämligen med min nedräkning till USA!.

18 dagar kvar. You name it.

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards