Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under december 2007

Av Josefine - 30 december 2007 14:05


Denna klänning ska jag ha på mig imorgon när det är - Nyårsafton :D

Fast i grå, men den är lika fin <3 looove it.

Av Josefine - 30 december 2007 13:19

Mischa Barton , en naturlig bild :)

Av Josefine - 30 december 2007 12:04

Då ska jag städa mitt rum och sedan umgås med sussie , det är vad som är planerat liksom ;P


Har inte så mkt än. Men ha  det fint. Puss

Av Josefine - 28 december 2007 21:26

Kommer aldrig glömma när jag fick reda at jag hade blivit antagen till Top Model - audition.


Fick detta mejl av jenny som hade hand om intervjuerna osv.


Hej Josefin!

Du hade tid hos oss i Malmö den 30 maj. Skulle  du kunna komma imorgon kl 14 eller 18?

Hör av dig till mig så fort du kan!

Mvh Jenny

..

Vilka tider : ) så nervös jag var ! <3

Av Josefine - 28 december 2007 19:30

Köpte ett par skor från Scorett - 500 kronor och i storlek 38 , kan det bli bättre ? :)


Har letat efter sådana skor jätte länge coh nu hittar jag dem med lite tur av sussie :D


Av Josefine - 28 december 2007 18:35

Kan inte du bara sluuuuta och snack om mig , fattar du inte !?

jag känner inte ens dig och kommer aldrig vilja känna dig ! för så jävla dryg människa som du är , kan verkligen förstå hur d kan leva som du gör, och leva med att snacka skit och hitta på en massa saker. Kul och vara en mytoman? eller förresten du kanske vet vad det ordet betyder !?


Fii fan !  fattar du? Mitt liv är inte ditt! Mitt liv är låååångt ifrån ditt!


<3

Av Josefine - 27 december 2007 15:10


We got that you hang up no you hang up kinda love

Av Josefine - 27 december 2007 14:01

Idag köpte jag en marinblå tröja från H&M , väldigt fin må jag säga :)


Om jag inte har sagt det förut så ska jag josefine söka in till lumpen.

Det ska bli tuffit !

Tror ni jag kommer klara det? - hm , om jag får säga mitt så känner jag mig mer motiverad till lumpen än skolan :P Jag kommer klara det ! ;D

We well se about that .


Ska nog börja städa mitt rum snart , har en förmågan att slarva bort min fjärrkontroll till Tv:n , störigt om något!

 Jag får se om jag hittar den när jag väl har börjat städa :)


Ha en fortsatt bra dag :) Puss-


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards