Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under oktober 2010

Av Josefine - 31 oktober 2010 20:42

Må säga att denna helgen gjorde allt!

Impuls, god dricka,skratt, inspiriation och mys.

20-års fest då vi firade Amanda! - Igår
Ny vinterjacka, åt på pronto (Lillatorg-malmö) då vi firade min kusin igår innan jag skulle till Ystad igen och fira Amanda.


Idag har varit min lilla sysslodag, fixat datorn. Uppdaterat, installerat och rensat. Städat rummet. 

Så snart är det till och lägg dags. Upp tidigt!

Av Josefine - 27 oktober 2010 21:52

Förbokade imorse, buddapest bakelse och varmchoklad till henne :) - Hartmans 

Hon fick ett litet kort av mig också. Men presenten som jag har köpt får hon på lördag då vi ska fira henne! Ser verkligen fram emot det :) 


  

Foto på mig och amanda då hösten 2009 (återträff med klassen, bara det att jag inte hörde till klassen haha!) som 19 åringar! 

<3 

Av Josefine - 26 oktober 2010 23:24

Azzlan när han sover. Visst är han super söt? Azzebooy!


   ( Min brors katt )

Av Josefine - 26 oktober 2010 23:18

Feel it coming in the air
Hear the screams from everywhere
I'm addicted to the the thrill
It's a dangerous love affair


Av Josefine - 26 oktober 2010 20:07

 Beställde detta idag då jag vart med Amanda! 

Händelserik dag må jag säga! 

Bort tappad kort som hittades av en annan men jag har det nu! (visste själv inte om att jag hade tappat de)  
Sådan tur jag hade! 

Mirakel finns faktiskt!

Av Josefine - 25 oktober 2010 22:20

Okej. Here is the thing, frågan är skall jag eller skall jag inte börja spela innebandy? I och för sig hade det vart riktigt kul. Längesen men jag behöver aktivera mig och jag har redan allt hemma! 

Så imorgon är det träning har tid att tänka på det sen är det upp till mig! 


GOGO!

Av Josefine - 25 oktober 2010 22:12

 You make me feel like I'm living a teenage dream
The way you turn me on, I can't sleep
Let's runaway and don't ever look back
Don't ever look back

Av Josefine - 25 oktober 2010 17:23

Skall beställa ett skal till min blackberry, för en gång skull hittade jag ett fint skal och en bra sida för blackberry :) 

Har haft mina tankar på en iphone , men jag tycker blackberry passar mig bättre och Blackberry är faktiskt bra må jag säga, lite mer unikt om man säger så! 

Så här skalet ut som jag ska beställa:) Fint eller hur?   

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards