Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under maj 2010

Av Josefine - 30 maj 2010 23:12

Imorgon är det måndag, då ska jag in till Malmö med Martina. Då hon ska fixa ny mobil och förlänga hennes abonnemang, plus hårförlängning!


Det skall bli kul, kul att hon kommer till mig och ber om hjälp :) Känner mig ganska insatt i mobiler och abonnemang.


Denna dagen kanske inte vart den bästa, men jag har haft en väldigt lugn dag. Tyvärr fick man dåliga nyheter nu slutet av denna söndagen.. Men som de flesta  har sagt jag är en stark kvinna och skall klara av detta med även om det känns som om allt går emot mig.


Dagens fråga jag fick idag av en kille.

Hur kommer det sig att du är singel?


Han menade på att jag vart så söt, fin och fin personlighet. osv osv.


Hade jag något svar på denna frågan?

Nej, varför är jag singel frågar jag mig själv?

Av Josefine - 30 maj 2010 21:31

Om denna söndagen kunde slutat bättre?

Nej...


Idag försvann du, lämnade din kropp här och din själ lämnade oss.

Gud asså......Tårarna bara faller.

Av Josefine - 30 maj 2010 18:07

Denna låten tyckte jag skulle vinna men Tyskland vart inte hel fel iheller, duktig 19 åring!

Vilken land tyckte ni skulle vinna?


Av Josefine - 29 maj 2010 20:07

  

Kanske inte den bästa bilden men dessa klänningarna fick jag med mig hem idag.

H&M & Indiska :)

LOVE!

Lite unika ;)

Av Josefine - 29 maj 2010 11:28

Idag blir det malmö med mammi!

Undrar vad man får hemshoppat idag? Kanske någon fin klänning eller ja vi får se vad det blir.


Hoppas vädert håller i sig, orkar verkligen inget ösregn idag.

Uppdaterar mer sen.


Ska se hur det går för min blackberry, den vill inte ladda?...

Av Josefine - 28 maj 2010 23:33

  

Dagens outfit.

Kavaj: Forever 21

Tunika: Gina Tricot

Halsband: H&M


LOVE!

Av Josefine - 28 maj 2010 18:20

Nu har jag äntligen förstått mig på hur man lägger in bilder från Blackberry till datorn, hur svårt skall de va egentligen?


Nu får se ni se min nya tröja och älsklings halsband i guld!


  

Från H&m :)

Så fin aprikos/rosa vad ska man säga? sommartröja, oversize, so nice!

Love it.

Sen halsbandet älskar jag, så passande nästan till allt och det ska jag ha på mig på nathalies student som är om två veckor och snacka om att tiden går fort!

Av Josefine - 28 maj 2010 10:03

Har varit uppe sedan åtta men kom hem för en halvtimme sen, då jag kände för att ta en promenad. Först vägrade jag men tvingade mig själv och är nöjd med min insats!


Snart ska man träffa en killkompis över en fika, skall bli nice. Har inte träffat honom sen nyår för sen åkte han till London och jag på mitt håll.

Idag får vi uppdatera våra liv för varandra, skall bli nice.


Ikväll blir det att träffa Linn över en drink, riktigt chill fredag. Just the way i wanted!

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards