Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under juni 2010

Av Josefine - 29 juni 2010 20:42

Imorgon tar jag "mini semester" menas med att jag kommer hem igen på fredag! 

Malmö på lördag med Linn

Boka resa till turkiet nästa vecka - borta two weeks! - 

Asså livet kan fan inte va mycket bättre än vad den är! Längtar som satan! 

Solbränna, långa kvällar osv osv. Here we cooome!

Av Josefine - 26 juni 2010 15:47

Så sjukt grym ikväll igår. 

Skriver mer imorgon , nu ska jag städa undan lite mer och sedan hoppa in i duschen för att sedan uppleva en kväll med Betty och en massa trevligheter <3

Av Josefine - 25 juni 2010 14:01

Efter att ha städat nu i typ fyra timmar, men jag har tagit paus också ;)

Så är nästan allt klart, om en halvtimme skall jag gå ner och möta tjejerna som har erbjudits sig att hjälpa mig med lite grejer och plus hålla mig sällskap tills de andra gästerna kommer.

Snapsvisor - CHECK

Bra musik - CHECK

Städat- CHECK

MAT- CHECK

Vin- CHECK

För drinkar- CHECK


Känner mig riktigt duktig!

Vad händer på er midsommar?

Av Josefine - 24 juni 2010 23:09

- Fotbad

- Lunchade med en killkompis på Bröderna M

- Handlade jordgubbar och det sista på systemet.

- Senare träffade jag amanda, vi gick till Willys där jag handlade det sista som behövdes inför imorgon. Sedan käkade vi på Triangeln och gick hem till mig. 


Nu ligger jag i min säng ser verkligen fram emot imorgon, trevligt skall vi ha det!

Av Josefine - 24 juni 2010 12:12

Förberedelser inför imorgon!

ser verkligen fram emot imorgon, maten är klar, vinet står i kylen, skall handla jordgubbar och glass idag. plus lite annat!

oooh ! 

Av Josefine - 23 juni 2010 22:14

Efter två år , så får jag tillbaka min jacka som jag glömde hos en vän , då sommaren 2008. Roligt!

Av Josefine - 23 juni 2010 21:25

Dagens ärenden är klara! Träffade även sofie och ida idag. Vi fikade på Lilla torg och sedan gjorde vi stan. 

Vid halv åtta tiden kom jag hem. Nu chillar jag bara, ser fram emot fredag då de blir fest. 

Ooh och min klänning kom idag :D

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards