Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under november 2007

Av Josefine - 29 november 2007 19:48

Timmarna går som bara den när man jobbar på indiska , man hinner knappt tänka innan man sätter sig på tåget hem .

Skit kul är det iaf :) Skulle tänka mig att jobba där hel tid till och med och strunta i skolan, men får väl ta studenten och va lycklig! :D


Jauja....

Än har jag inte kunnat ta mitt beslut =/ ......panik , panik.....

Det löser sig , det gör det väl alltid! =)


Pusspuss <3

Av Josefine - 27 november 2007 10:50

Att ta ett beslut är det värsta jag vet , speciellt när man helt jävla osäker och får panik.

Sen speciellt när man vet vad det rätta är egentligen, men sen är man ibland så jävla egoistisk så att man förvärnger det på olika håll ......


Det enda jag kan säga är...


"Sanningen är att du alltid vet vad det är rätta att göra , men det svåra är att göra det"  

Av Josefine - 25 november 2007 15:16

Snart är helgen slut ... ..

Helgerna går jätte snabbt tycker jag , beroende på vad man gör också ;P


igår var jag med jimmy på kvällen , rätt kul :) tittade på tv också vidare.

senare åkte man hem vid elva tiden , och riktigt ruskigt kallt var det när jag gick hem... Men jag överlevde iaf :D

Somnade direkt när jag kröp under täcket .. Somnade faktiskt redan hos jimmy men jag fick tvinga upp mig själv för att orka :D


Ska fortsätta städa mitt rum som jag påbörjade med igår...

Det kommer bli jätte fint, plus jag har rensat min garderob , har lagt alla mina kläder som jag inte använder i en resväska och resten i tre lådor , sen nu ´har jag bara dem kläder som jag använder just nu i min fina garderob ... :)

Tänkte gå ut och gå en stund , känner för det även om det blåser osv. men tycker det är skönt att komma ut en stund oc var för sig själv faktiskt :)


Men men :)

nu har inte jag josefine något att skriva så...

Ha en fortsatt bra söndag !


Carpe Diem <3

Av Josefine - 24 november 2007 10:41

Till julen !

Längtar faktiskt , då ska jag nämligen fira jul med hanna :)

I och med julen börja närma sig tänkte jag faktiskt göra om lite på min blogg lite mer juligt och mysigt ..


Vaknade idag klockan nio , sen har jag bara legat och tittat på Simpsons ..

Sen reste jag mig upp och fick ett ryck så jag började städa.


Ikväll. Vet jag inte vad som händer än , jag har tre altenartiva saker att göra ... Men vi får se vad som bestämts och vad som inte bestäms....


Men nu så har jag inte mer att skriva för nu ska desgina lite om min blogg :)


Trevlig helg mina små!

Av Josefine - 21 november 2007 19:58

Nu har jag varit ute på praktik i en och en halv vecka . Faktiskt mycket trevligt må jag säga!

Praktiserar i malmö på indiska , södergatan för alla som inte vet det.

jaha :) vet inte vad jag ska riktigt skriva men allt går jätte bra på praktiken och det är jätte roligt att packa upp varor och allt :)


Men ha det fint!

puss och kram syns på stan! ;)

Av Josefine - 15 november 2007 20:30

Nu så har jag praktiserat på Indiska sen i måndags.

Det har faktiskt varit jätte kul, träffat nya människor och allt . Slipper tänka på att jag är ensam och allt :)

Och slippa tänka på allt som hände i helgen ......... och vad som kommer hända hädanefter....

Dessa tre månaderna har varit den underbaraste tiden jag haft hela mitt liv och jag menar det verkligen, men nu känns det som om det har varit en bortslösad tid i mitt liv , känns precis som om allt du har sagt och skrivit till mig , det har du inte menat..... och vi ska väll träffas i helgen typ bästämde vi. men du har inte hört av dig som du sa att du skulle IGEN!

att bara vänta på att du ska höra av dig känns som en bortslösad tid, försöker förtränga dem månaderna md dig som om det har aldrig har hänt , som om vi aldrig träffats ........precis som om jag aldrig haft känslor för dig........ förstår du verkligen hur jag känner mig? jag tror inte de , för då hade det aldrig gått så här långt......................



Av Josefine - 8 november 2007 12:32

Sitter jag här i skolan och har Näthandel B : )

Längtar tills imorgon för då får jag kanske träffa en person som jag verkligen saknar ..

På måndag ska jag ut på APU , ska praktisera på Indiska ska verkligen bli skoj. ser verkligen fram emot det : ) <3

Ska verkligen bli skönt att slippa Ystad i fem veckor kommer typ bara vara hemma i ystad om helgerna om inte jag kommer vara borta då också :)

Sen kommer jag tillbaka vecka 51 och då går jag bara i tre dagar i skolan sen är det Jullov :) !


Men men , ni får ha en fortsatt bra dag <3

Av Josefine - 8 november 2007 09:08

Och nu har jag klippt mig och allt , håret känns jätte fräscht and i loove it !

På julafton ska jag förmodligen fira jul med hannah , om det går för sig för min mamma , men det tror jag, tror liksom inte mamma vill att jag ska ensam hemma på julafton , haha ;D

Men men , det kommer bli väldigt kul , längtar verkligen sen till Nyår ;)

Idag ska jag förmodligen inte vara hemma men det får vi se då lite senare idag :P

Guud vad jag är glad , hihi. Happy happy !

Men nu ska jag göra mig ordning för skolan och allt börja om två timmar ungefär men men :)


Puss och kram , ha en bra dag ;)

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards