Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under februari 2008

Av Josefine - 29 februari 2008 10:03

skrev ett prov kl.8.00 och slutade halv tio !

Samhällskunskap - massmedia , hade jag prov i, ganska lätt trots allt :)


Nu är jag hemma och har slutat för dagen, mycket skönt må jag säga.


Kl.12.00 ska man träffa Sarah och shoppa lite med henne, trevligt trevligt.


Ikväll får jag se vad som sker, har inte riktig planerat det än.


Men nu ska gå och ta något att äta, hoppas man hittar något riktigt smaskigt ;P


Puss& kram!

Av Josefine - 28 februari 2008 10:43

Dag 1 , utan cigg i handen.

Det börjar kännas lite, men får väll äta lite sött och träna mer så att jag håller mig från ciggen.


Jag tror jag kommer klara av att sluta röka.

Jag & sarah ska sluta röka tillsammans, känner mig mer motiverad om det är fler som hänger med på att sluta röka :)




- - -


Men nu ska jag göra mig ordning och äta lite innan jag ska till skolan :)


<3

Av Josefine - 28 februari 2008 08:22

Torsdag idag , nära till helgen :)


Har vaknat precis , och snart ska jag ge mig ut och träna lite.

Börjar kl.11.40 idag.


Efter skolan ska jag träna igen, men då blir det Akrobatik gympa med Sarah.


efter träningen blir det att plugga till provet imorgon, Samhällskunskap - Massmedia.


Nu är det inte alls nära tills jag fyller år och tills jag ska mönstra ;D

 Längtar verkligen , må jag säga. 


Ha en fortsatt bra dag.

Av Josefine - 27 februari 2008 19:25

Blir Blir det en liten promenad behöver rensa ut mina tankar , känner jag.

Kl.21.00 kommer min favorit serie, Top Model , den amerikanska.


Sen blir det bara en massa pluggande , Samhälle - Massmedia :)

Prov på fredag. . 


<3 saknar bara dig <3





Av Josefine - 27 februari 2008 16:48

Har hittat min favorit låt för månaden. Det vill säga att den är väldigt udda , men den gör mig glad . Värd att lyssna på .


Lykke Lee - I'm good , I'm gone





Av Josefine - 27 februari 2008 16:21

skola, sen åt man lunch med Sarah :)

Sedan efter skolan var man med sarah en stund och sedan åkte jag hem med bussen , stadsbussen :D


Senare ikväll ska man nog va med sarah , fast en annan sarah som bor fem minuter ifrån mig typ :)


Imorgon börjar man inte förrän vid tjugo i tolv . riktigt skönt må jag säga!


Men ha d fint :) Puss.

Av Josefine - 25 februari 2008 11:31

Stör mig på en person som är så jävla ful och äcklig , ska alltid gå in och glo på min bdb,. pallar inte sådana personer som ska hela tiden gå in och snoka .. AAAH :P


- - - -


Helgen ..

Fredags - så var det fest hemma hos anna , mkt trevligt :) , senare på kvällen träffade man en viss guldstrand , mkt trevlig påg må jag säga : )


Lördag


Körde jag lite. Träffade Sarah :)

Sen åt jag ehmma och sedan var med danne och hela companiet :)


Igår, slappade jag hela dagen .

På kvällen gick jag till sarah , vi hyrde en skräckfilm :) Skit bra ! Fy fan ! vad vi blev rädda , sedan så gick vi och la oss.


- - -


Nu är jag i skolan , slutar halv två :)

Sedan ska jag träffa Sarah , sedan hem och sedan ska jag träna :D

och ringa en annan sarah :)



Sedan natti natti för mig :) hihi.


- -

ville bara säga att Tack för du finns sarah , du är verkligen en bra vän <3.


Av Josefine - 22 februari 2008 10:41

Idag , nu ska jag träna lite  :)

Duscha och fixa lite , sen ska jag iväg på ett samtal bara.


Halv två tiden kommer anna och hennes mamma hämtar mig vid pressbyrån :) , sen jävlar är de fäwst !


Ska bli kul faktiskt . Pimpla lite vin osv :)


Auja! Men nu ska jag iväg och träna .


Ha en fortsatt bra fredag <3 Puss.

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards