Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under april 2008

Av Josefine - 30 april 2008 08:25

Ska jobba med praktisk marknadsföring , men jag hittar inte filen , så jag får väll typ komma ihåg vad hon sa till mig igår. STÖRIGT?


Mm, om något.


Men nu ska jag fortsätta artbeta. Mer kommer sen : )

Av Josefine - 28 april 2008 20:17

Alla känslor sprudlar runt dig & jag vill att du ska komma hem nu, NU!


Du har vackra ögon :), det gillas min hemlige kille.



Av Josefine - 28 april 2008 10:35

För första gången på länge snackades vi vid. Det kändes helt ok, för att ha försökt att gå vidare och inte alls tänka på mina känslor som jag har för dig.


Vill att det bara ska va så här , bara vi kan prata med varandre så är det lungt liksom.


Nu sitter jag i skolan, längtan efter en person : )

Jobbar med vår hemsida , det börjar bli riktigt drygt att jobba med sidan!


Men det får gå ändå!


I dagens lage är det äcklig mat i skolan, så jag och betty ska banne mig bege oss till pasta mannen!


Det gillas !


Puss & kram

Av Josefine - 27 april 2008 12:55

Min dejt i fredags :) Underbar , nanna hos honom också.

Igår träffades vi igen, han bjöd på choklad mousse , nanna hos honom igen :)


Nu är han och jobbar , vi ska ses efter att han slutat :)


Ska ta med mig Ice Age :) Just för att han tycker jag pratar som Sid Sengångaren.



Tycker du är söt philip , tack för du får mig glömma allt gammal skit som finns men inte existerar i mitt liv, en person i mitt liv fanns men försvann känner inte honom längre , han finns på min telefon lista i mobilen det är allt. du har blivit en av dem som inte är så viktiga. Även om du säger att du menade vad du sa, men gör du verkligen det?


Var det bara tomma ord?

Av Josefine - 25 april 2008 15:47

Kom hem precis och blev sugen på vin , tog min vinflaska och korkade upp den. Nu sitter jag jag smuttar liv och ska snart hoppa in duschen för att sedan uppleva en extrem kväll med vem? , hmm det återstår och se :D


Nå ja , känner hur varm jag är och hur svetten rinner haha, no details här va?

 Skämt å sido , som sagt var.  69.50

Köpte ett tub top på H&M idag

, väldigt fin må jag säga , som ska befinna sig på mig ikväll .


Det gillas !



Av Josefine - 25 april 2008 11:44

Nu till lunch tänkte jag inte alls att det var vitlökssås jag tog.

När jag väl upptäckte det så sa jag till Betty oj, nu får jag nog borsta tändera minst tio ggr idag,:O ?


Stackars den hemlige killen om jag luktar fortfarande vitlök i munnen ikväll. Inte så najs va?

Så dagens mission blir att borsta tänderna flera ggr om, köpa starka halsblatter och tugga tuggummi.


Allt för att få bort den äckliga andedräkten!







Av Josefine - 25 april 2008 11:38

Idag har man sett hur folk klär sig och sminkar sig.


Såg ett par tjejer med jeans shorts men bara ben och vissa hade nätstrumpor till också.

. Det är fint om man bara har bara ben, men är det inte lite tidigt?

Det var inga fina tröjor till, det såg liksom slampigt ut .

Det är soligt och värme, men man kan anpassa sig lite för hur man klär sig. Dagens åsikt?

Aupp!


Sen såg man en tjej som nog inte hade tittat sig själv spegeln idag?

Svart eyeliner väldigt tjockt , vit puder i hela facet och rött läppstift som var utanför läpparna till och med. Vad tänkte hon när hon sminkade sig?


Vill inte vara för fördomsfull men folket borde tänka sig lite för


Vad tycker ni? (: 

Av Josefine - 25 april 2008 10:33

Skriver även på miloo.se


länken dit.

 www.miloo.se/din



Men jag kommer fortsätta att skriva här.

För den här är s.k min egen blogg : ) Skulle gillas om ni läste min blogg på miloo.se 

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards