Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under oktober 2007

Av Josefine - 31 oktober 2007 19:09

Är hemma i ystad igen. Faktiskt skönt för att ha varit i Harlösa sen igår, inte fö att Harlösa är typ en stad man kan skryta om :P

Men men, har varit i Lund med linda idag också , faktiskt mkt trevligt. Linda köpte en tröja på Gina tricot skit fräck :)


Men nu ikväll ska jag va hos sussie en stund , mycket trevligt må jag säga , tihi.


Pussspuss! <3

Av Josefine - 30 oktober 2007 15:11

Nu idag  , ska jag & Linda åka till Harlösa . Och hur ska det bli?

Hmm, kul på något sätt , längesen jag var där iaf. I och med jag flyttade därifrån i somras. .. .

Plus att det har kommit litenytt folk må jag säga attdet har ;) , men det är alltid trevligt och lära känna nya personer ....




Jag berättar mer om hur min visit i harlösa var imorgon eller något ;)

Puss.

Av Josefine - 29 oktober 2007 14:44

Just nu sitter jag här och bloggar mellans sussie mixar ihop en drink som vi ska dricka snart...


Ni ska få se receptet :D



Het smoothie – stärkande

Avokado är en mycket näringstät frukt med nyttiga fetter som hjälper

till att sänka det skadliga LDL kolesterolet. Cayenne stimulerar matsmältningen

och blodcirkulationen. Drinken har en bra fettbalans och

är dessutom mättande och blodsockerstabiliserande.

1 avokado, 3 morötter, 1 äpple, 1dl persilja

1 nypa cayennepeppar

Kör allt utom avocadon i en juicecentrifug. Tillsätt cayennepeppar

och mixa sedan ned avokadon i juicen med en stavmixer.

” Jag rekommenderar även att prova att byta ut cayennepepparn

mot tabasco eller sambal oelek för att variera smaken.”


- -  -


nu ska vi skåla med vår drink --

lovar berätta vad den smakar ... hahaa

den smakade som , jag vet inte vad , hahaha. . . . .  .

prova själv så får ni se :D

sen efter at ni har prövat så skriv till mig . hih-

puss å hej!

Av Josefine - 29 oktober 2007 10:16


Lite bilder på söta jimmy : ) 

- -  - - - - -  - 


Nu har jag lov i en hel vecka det är så himla skönt!

Kan verkligen vila ut mig och tänka på framtiden typ .. Va med mina vänner små och bara chilla.

Nu denna morgonen gick jag ut klockan åtta för att ta en lugnande promenad för mig själv , det var mycket skönt må jag säga:)

Snart ska jag typ hem efter att ha varit hos sussie en stund ville bara se hur hon mådde plus det hände lite saker imorse, men orkar inte skriva det nu...

Men efter att hon har varit hos tandis och jag har vatt hemma om ska vi två gå på stan och sen äta räkmackor , men sedan ska jag kanske träffa en vän eller något och sussie ska va med Petra lite senare som dem bestämde igår ju.. Men shoolahopp shoolaheei levetpastej!

Jag mår mkt bättre idag men tyvärr har jag blivit fruktansvärt förkyld, men nu allt kommer i kylan ! : )

Jupp jupp ! Hopppas att alla som har lov får ett riktigt bra lov, för det kommer jag lugnt ha som fan : )

Adioo! <3

Av Josefine - 28 oktober 2007 11:10

Festade igår.. Hmm , och hur gick de? Inte som planerat direkt, allt bara ballade ur , det blev totalt för mycket.


Idag..

Ska jag nog bara vil ut mig eller något. Och kanske va med någon, maybe !

Sen snacka med Jimmy : )


Men men....

Puss å hej leverpastej!

Av Josefine - 27 oktober 2007 13:09

Idag , ska jag göra mig ordning sen vidare till Petra :)

Sen blir det fäwsta hemma hos henne och må bra somfan!


Det ska bli kul som fan , känns precis som om det är veigheter sen man festade när det egentligen bara är en vecka sen :P

Men men, vad ska det svenska folket göra en sådan lördag slutet av oktober?


Iaf så hoppas jag ni får en bra lördag eftermiddag och kväll :)

Au revoir mina damer och herrar!

Av Josefine - 26 oktober 2007 12:31

Fredag, hmm , vad ska man göra?. typ hem till sussie snacka med henne , kanske dricka lite och må bra utav att leva :)

vill verkligen inte hem , allt är bara så jävla jobbigt!! hatar verkligen det... 

men vad ska man göra? ingenting.... .... ...

men jag är bara glad att jag ha snacka med  mina vänner <3 ni betyder mkt för mig!

men nu ska jag sitta och snacka med sandra lite.pussspuss


Av Josefine - 25 oktober 2007 12:24

Efter gårdagen  så mår jag väll lite bättre, men kanske inte så jätte mycket. Men att jag blev så arg att jag smällde igen båda dörrarna på långgatan gjorde en jävligt stor lättnad, fick ut all min aggresation . . . .. . . . .

Där efter satte jag på bussen och var så jävla arg att jag började gråta till och med .. så ont det gjorde att bara veta att ens föräldrar kan göra så här emot än , sen att pappa bara sitter där hånflinar åt en , gör inte situationen så jävla mycket bättre i heller!!! Fy faaan för dig !!

Sen ringer du på morgonen och frågar varför jag stack igår?? haha , vad tror du egentligen? ... typiskt typiskt....

auja! jag klarar mig alltid , det ska ni veta , trots allt som hänt och kommer hända kommer jag klara mig! Jag går min egen väg så länge jag lever , ingen ska säga till mig vilken väg jag ska gå och vad jag ska och icke göra!.... det ska ni ha klart för er... ...


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards