Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under januari 2008

<3

Av Josefine - 31 januari 2008 16:32

I promise you that i'll be missing you.  . I'm gonna think of you every minute .


The pain inside me is killing me slowly.


- - - -  - - - -


<3

Av Josefine - 31 januari 2008 12:00

Du försvann med vinden i tisdags natt.

Hann inte säga hejdå till dig, men det gör ingenting för jag vet att du har det bra däruppe. Det gör ont och tänka på hur mormor mår just nu. Men alla visste att det var väntat.

Jag vet att du har det bättre nu , och tror att gud tar god hand om dig.

Saknar dig jätte mycket. Tänker på dig, kunde inte sova inatt.

Låg och tänkte på dina sista ord som du sa till mig i somras "Min lilla tös" och du hårt om handen, tårarna höll på att falla...


Vila i frid morfar.  .


<3

Av Josefine - 30 januari 2008 14:46

Can't you see
That I wanna be
There with open arms
It's empty tonight
And I'm all alone
Get me through this one

Do you notice I'm gone?
Where do you run to
So far away?

I want you to know that
I miss you, I miss you so
I want you to know that
I miss you, I miss you so

<3

Av Josefine - 30 januari 2008 09:43

Nu sitter jag i skolan och jobbar :)

Therese är tillbaka till skolan och jag blev glad.

Har haft klassråd men va fan ? hur gick det , liksom skit. känns precis som om allt allt är skit förutom i skolan..

men men :)


jag mår bra och verkligen kämpar ! jag ska klara detta, ingen ska hindra mig att må bra...


nu ska jag fortsätta att jobba.puss & kram!

Av Josefine - 28 januari 2008 11:39

kan du inte bara förstå ?? att jag verkligen hatar dig , va??

Allt du har gjort mot mig, bara förnekar du... hoppas att alla ska tycka det bästa om dig, och få mamma mot mig? & vet du vad? Du har verkligen fått mamma emot mig, hoppas att du är verkligen nöjd med dig själv!

För en vacker dag kommer du ångra dig för allt du har gjort mig!

Jag vet själv att jag har gjort dumma saker och allt, och du behöver inte älta och dalta med allt! fattar du det??

jag ältar för fan inte med allt du har gjort jag bara ignorerar sakerna och hoppas på allt kommer bli bra , kämpar på i skolan för att jag ska få bra betyg och allt, men det tycks du inte förstå? . förklaringen till detta är ? att du bara skiter i allt ! och att du är trögfattad om något!!!


jag försöker verkligen göra allt till rätta. men då hjälper det inte att du skriker åt mig och hånflinar åt mig! fattar du de??


Har nog bestämt mig att det bästa blir att jag lämnar familjen , jag vill inte men det blir nog bästa.............



.... tack och hej!

Av Josefine - 27 januari 2008 13:18

I fredags var jag med hannah och körde runder i typ hela skåne kändes det som :) . men det var ganska så kul.


Igår.

Så kom linda , vi var faktiskt riktigt duktiga på att plugga och diska efter maten :) .Hurray For us :D


Det var inte så jätte kul när vi skulle gå ut och handla chips och coca cola. Vägen dit till bellevue kiosken var det hyfsat bra väder sen vägen hem börjar det ösregna , plus att påsen gick i sönder.

Vem är så smart och lägger i tre chipspåsar plus två , två liters coca cola i en och samma påse? jo - såklart han som jobbade i kiosken.


Somnade ganska tidigt, men det kan va skönt de också .


Idag.

Linda är fortfarande här och jag är glad :) Solen skiner och fåglarna kvittrar !


sen åker hon , vilken tid vet vi inte än :D


Men men, ha en fortsatt bra söndag , för det ska vi ha :D


Puss.

  

Av Josefine - 27 januari 2008 13:00

Av Josefine - 24 januari 2008 17:47

Hade jag prov i näthandel B , var faktiskt rätt ganska lätt må jag säga och det gick rätt snabbt o göra det också :)


Sen hade vi håla från halv ett till kvart i två. Sen började vi samhällen kvart i två, fick reda på att jag fick VG på Samhälleprovet , Brott & Straff som jag gjorde i fredags. Happy happy :) !


Nu är jag hos madde och tar det allmänt lugnt , ska snart äta pytt i panna med ägg. och snart kommer sandra och Bullen :) längesen jag träffade sandra iaf.


Ska bli kul , men nu ska jag gå till madde som står och lagar mat :)


Puss och kram. <3



Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards