Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under mars 2010

Av Josefine - 27 mars 2010 15:48

För jag är!

Nu är allt typ klart och allt är kylen. Musiken är klar och jag ska snart kasta mig in i duschen för att sedan klä på mig kvällens outfit! 

Guud denna dag är verkligen oförglömlig! Kvällen kommer bli super , om två timmar har nästan alla anlänt hemma hos mig.


Pepp , pepp!


Nu firar vi mig och tack för alla gratulationer som jag har fått hittills!<3

Av Josefine - 26 mars 2010 14:53

Ikväll blir det tjejmiddag hos Johanna , undrar vad det bjuds på men säkert något gott :) 

Funderar på att avnjuta en burk cola och kanske en cigg? Sedan göra sig klar för kvällen.


Imorgon gäller det! 

Av Josefine - 25 mars 2010 21:43

Malmö i tisdags, igår malmö och idag malmö.


Det har varit riktigt skönt. Malmö och en massa promenader. 
Plus shopping!

Ni får se vad jag har shoppat imorgon förutom min outfit som jag kommer ha på lördag.  

Torsdags kvällen har jag ägnat åt att promenera med amanda, fika lite hemma hos och tömt hela min bärbara på filer, de ligger just på ett usb-minne. Jag ska formatera om min dator, kanske dags efter att ha haft denna dator snart i tre år eller vad det är? Rensa datorn är aldrig fel, men är sugen på en ny laptop men det får nog vänta. Så länge denna laptopen funkar så är det ingen fara. Fin fin dator och den är min privata sak likaså mobilen och min almanacka. 

Den som glor igenom mina saker utan att jag vet om det får en jävlar i det stor utskällning!


Imorgon blir det städning och tjejmiddag! Skall bli riktigt nice lite chill innan lördagens upplevelser och födelsedag. 

Birthday girl on saturday! 

Av Josefine - 23 mars 2010 11:23

Skall snart in till malmö, skall bli trevligt. 

Bloggar lite mer senare för nu ska jag fixa mig!


Ciao!

Av Josefine - 22 mars 2010 12:25

Vill ni veta en sak? 


Lever på magkänslan.  

Av Josefine - 21 mars 2010 18:04

Det blev en bra helg , kanske mycket alkohol konsumering men vad gör det? 
Nästa helg firas jag!


   Fredagens bild, tjejkväll på högnivå.


  


Dessa brudarna träffade man igår. Blev även lyckad kväll.


Nästa lördag kör vi hårt!

Av Josefine - 17 mars 2010 06:57

Something special , unforgatable. 

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards