Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 30 september 2010 21:57

MIIKE SNOW 


Av Josefine - 30 september 2010 19:12

Jag mår bra trots min lilla svacka som jag har fått, där jag jag känner mig omotiverad.. Försöker att hitta den inre styrkan där jag känner att jag är tillräcklig, motiverad och att jag kommer klara detta! 

Tror att det är den mörka tiden som gör mig lite omotiverad i det hela men jag får bita ihop och göra det bästa av det hela, för jag kommer klara det! 


Imorgon är det bestämt att jag skall gå upp tidigt och plugga Textil & Materiallära! Sen på kvällen blir det mot Lund / Nova Lund, skall bli kul faktiskt! 


Efter att bara ha skrivit detta lilla inlägget känner jag mig lite mer motiverad..



Av Josefine - 29 september 2010 18:37

Snart anländer min jacka hos mig! Blev så glad när jag såg att den var iväg skickad och inte vart försenad osv! Åh happy! Snart slipper jag frysa ihjäl om morgnarna! 

Av Josefine - 27 september 2010 22:26

Idag införskaffade jag speciellt schampoo för brunetter , nagellack (blod röd färg)och sen beställde både jag och mamma skit snygga jackor! Love! 


Well nu ska jag sova det blir inte så mycket mer uppdatering idag då jag känner mig jätte trött och behöver min sömn. 


P&K 

Av Josefine - 27 september 2010 17:43

Mitt första arbete i skolan är klart, imorgon får jag reda på vilket betyg och omdömen jag har fått. Lite nervös faktiskt, men det känns ändå bra efter att inte ha sytt på närmare över ett år om inte mer? 

Började med mitt arbete för en vecka sen så det tog alltså mig 4 dagar att sy eftersom jag inte vart i skolan både torsdag och fredag, men fredag vart ju studiedag så! 


Hoppas att man får bra omdöme i allafall!

Av Josefine - 26 september 2010 20:45

Min lördag blev super! 

Mycket dans och svett? Haha, nej men det vart så himla varmt så det kändes som ett träningspass och vart tog mitt smink i vägen? Allt smink bara försvann pga att det vart så varmt. Förutom my red lipstick!

 Tack för den härliga utgången tjejer!  


            

Förfest hos Olivia! 


  

Av Josefine - 25 september 2010 18:34


  

 

BABY IF YOU STRIP, YOU CAN GET A TIP
CAUSE I LIKE YOU JUST THE WAY YOU ARE
I'M ABOUT TO STRIP AND I'm WELL EQUIPPED
BUT? 
CAN YOU HANDLE ME THE WAY I'M ARE? 

Av Josefine - 25 september 2010 10:32

"Olyckshändelser är konstiga saker. Man råkar inte ut för dem, förrän man råkar in i dem"

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards