Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under april 2010

Av Josefine - 27 april 2010 22:08

Jag vill hitta en ring , en stor ring som kan tilltala mig en sådan som jag bara älskar. Sådan ring som jag aldrig , aldrig vill bli av med! Imorgon ska jag leta efter en sådan ring. 

Den ringen som är stor och perfekt för mig kommer jag köpa på direkten. Och då pratar jag inte om en ring från H&M nej nej verkligen inte.


Ni får se vad det blir för ring och jag hoppas jag hittar den imorgon när jag är med Nathalie imorgon. 

Av Josefine - 24 april 2010 15:34

Denna lördagen började med shopping med min älskade mamma! 

Jeans leggings - Zoul,

tunika - Saint tropez

klocka  O.N.E

smink - Collection 2000

och en present till min sofie. Kan ju inte skriva vad jag har köpt till henne.


Det blir middag här hemma tyvärr kan jag inte hänga med damerna men såklart kommer jag på förfesten, det är då festen börjar!

"The party don't start  until i walk in!"


  

Av Josefine - 23 april 2010 16:59

It's just the way, you played the game and you started it again.   

If

Av Josefine - 22 april 2010 22:34

If you could see me the way you see  yourself, I can't pretend to be someone


   

Av Josefine - 22 april 2010 00:18

Har så ont i huvudet att jag inte kan somna ens. Vill verkligen sova känner hur mina ögon vill stängas men har en dunkande huvudvärk.


Hemskt!

  

Av Josefine - 21 april 2010 22:01

Dålig uppdatering här kan jag säga. Haft mycket på gång i mitt liv.

Helgen blev det mys med Sofie, vi krängde en massa. 
Träffade Linn i måndags vart väldigt trevligt eftersom vi inte har pratat med varandra sedan högstadiet.
Jag har bestämt mig för att skaffa Iphone så på fredag har jag ny telefon förhoppningsvis!  

Jag var på anställningsintervju igår det gick bra tyckte jag så vi får hålla tummarna, det är inte många som vet vart jag var på intervju någonstans men ni får reda på det senare om jag nu får jobbet vill säga. 


Denna onsdagen har varit lite tråkig kan jag tycka men vad händer med vädret, snö, hagel, regn och sedan sol? Kan det inte bara vara varmt och soligt?


Imorgon blir det att städa rummet, läsa lite och fika med Linn. 


Nu ska jag sova! Lovar att uppdatera min blogg mer och har lite roligare saker att skriva och of course bilder att ladda upp!

Av Josefine - 16 april 2010 18:25

Anställlningsintervju på tisdag. Telenor i ca 2 timmar.


We well see how it goes!

Av Josefine - 13 april 2010 12:19

Hon åkte till Dubai i söndags och saknar henne redan. Hon ska vara där i två veckor, men tiden kommer nog gå fort förhoppningsvis. Vill att du ska komma hem ju gumman!

Hoppas du köper något fint till mig :)

<3



Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards