Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under oktober 2007

Av Josefine - 22 oktober 2007 12:09

Nu sitter jag är och har Info layout vilket är inte så jätte roligt , men det går ändå :)

Hmm, efter gårdagen känner jag mig inte så kry må jag säga. Fryser jätte mkt och känner mig febrig. Vill bara gå hem och lägga mig under det varma täcket och titta på tv. Skulle sitta bra med en kopp varm choklad i det kalla höstvädret.

Vad som händer efter skolan idag vet jag icke , det blir nog bara ta det lugnt och plugga lite samhälle vilket jag verkligen inte vill. usch usch , men vad har man för val när vill ha ett godkänt på provet? Det är bara till att bita ihop och hoppas på att allt löser sig så småningom. Ingentingen är omöjligt, de omöjliga tar bara lite längre att komma underfund med. Tänk på det ! : )


Men nu ska jag fortsätta med min tråkiga Info & Layout B. . . .

Ha en bra dag! Puss , au revoir !

Av Josefine - 21 oktober 2007 04:08

I’m holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I’m hearing what you say
But I just can’t make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you’re sorry
Didn’t think I’d turn around and say..

That it’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late

I’d take another chance, take a fall, take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat

I loved you with a fire red, now it’s turning blue
And you say
Sorry like the angel heaven let me think was you
But I’m afraid

It’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late

I’m holding on your rope
Got me ten feet off the ground.... . . . . . . . . . .. . .. . . . ..  .. 

Av Josefine - 21 oktober 2007 03:35

Nu har jag och sussie suttit och druckit cider hos henne , väldigt gott må jag säga : ) Snart ska vi baka , och efter vi har bakat ska vi gå till dalheims grav och täda ett ljus och sätta på musik till dig....

Guud vad jag saknar dig , kan du inte bara komma tillbaka? vill bara att dem underbara stunderna med dig ska komma tillbaka , tex när vi kränger kakor och dricker mjölk till : ) så goott det va , men så trött man blev efter det , haha. !

Men jag hoppas verkligen du har det bra där uppe men jag känner på mig att du har det bra och mår bra.. Jag vet att det var ditt val att göra detta , du kände på dig att det var din tid, jag vet det , för annars hade du aldrig gjort det , men vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och saknar dig fruktansvärt .. men vi ses snart och ljuset jag tänder för dig inatt kommer lysa i evigheter..

Saknar dig Dalheim .......<3

Av Josefine - 18 oktober 2007 08:46

Idag ska jag till skolan , föst dricka kaffe med madde , mycket trevligt  :)

Efter skolan så tar jag bussen från ystad till skivarp ska hem till jimmy idag , sen får jag se när jag kommer hem!  Själva jimmy kommer hem imorgon längtar tills dess :)

Ska plugga jätte mkt så jag verkligen kan samhällen på tisdag och att jag kan redovisa svenskan!

Men det gör jag ikväll och imorgon , i och med jag är ledig imorgon :) , skönt som fan!

Meeen nu ska jag springa och göra mig i ordning plus packa med mig alla grejer jag ska ha med mig , förhoppningsvis får jag plats med allt ;D , haha

meen haaa en bra dag i det soliga vädret vi har idag .

Au revoir !

Av Josefine - 17 oktober 2007 13:40

Ringde dig igår, men inget svar, ringde dig i måndags men inget svar från dig då heller.

Provar ringa dig ikväll om inte du svarar på sms:et jag skrev till dig för en kvart sen, men annars får jag åka till dig på fredag utan att vi har pratats vid.... för att du har inte sagt något om att det inte går att träffats på fredag....

men hoppas på att du kommer svara ikväll..


- - -

Annars idag så ska jag kanske va med bullen och madde :) , rätt skönt att få träffa dem en stund !

men nu jag har inget annat skriva om ..

God eftermiddag !

Av Josefine - 16 oktober 2007 19:29

Idag har jag haft utvecklingssamtal det gick faktiskt bra, det enda jag behöver ordna till är min närvaro :)

Annars var det inget så allvarligt !

Ikväll , förhoppningsvis ska jag prata med Jimmy , saknar honom jätte mycket!

Men men , är äntligen klar med allt förutom svenskan . Sen ska jag bara gör om prov  svenskan men det andra som var absolut panik är klart ! äntligen kan jag typ andas ut.. ..

Aha , vad händer annars i mitt liv? - förutom festandet, träffa jimmy och va med vännerna.. ?

Inte mkt alls , låter lite tråkigt men mitt liv är just nu underbart om jag förutser från förra året : )

tack vare en person !<3

men nu har jag inte mkt att skriva , ska snart glida in på mitt rum och sedan ringa jimmy och hoppas att han svarar :) <3


Go kväll mina damer och herrar :D

Av Josefine - 15 oktober 2007 11:48

Helgen var faktiskt helt okeej för att inte ha träffat Jimmy.

Fredagen festade jag och i lördags åt jag middag med mina föräldrar faktiskt rätt trevlig för att inte ha så bra relation med dem.

Sen på kvällen åkte jag till sandra och umgicks med henne lite :)Sen åkte jag in till ystad igen vid tolv , senare gick jag till sussie för att umgås med henne och hämta mina kläder :) väldigt trevligt må jag säga !

Igår söndag, då gick jag till petra, bakade jätte goda kanelbullar sen lagade vi jätte god middag, Kyckling med sky sås med pommes :D


Senare gick man hem och pratade med Jimmy , väldigt mysigt.


 --  - --  - - -


Idag :)

Måndag , skola , rätt rolig , för jag jobbar med Info&layout B mycket praktiskt :) Slutar runt fyra , sen efter skolan ska man nog köra lite runder i lilla ystad ;P haha , sen kanske sandra kommer och umgås lite med mig. Mkt trevligt, vi kanske ska baka , idag också blir det för mig .. Sen på kvällen ska jag prata lite med söta jimmy sen händer det väll inte så mycket , typ sova och verkligen längta till helgen. Speciellt på fredag då jag ska va med Jimmy och sova över till och med , hihi.

Går bara tills på torsdag sen är jag ledig, såå jävla skönt , har känningar på mig att denna veckan kommer gå snabbt det är bara bra för då får jag träffa jimmy !

Nu har inte lilla josefine något roligt att skriva så :)


Addio ! : ) 

Av Josefine - 13 oktober 2007 12:18

Bullen& madde ! en mkt trevlig vistelse! plus lite till,

Sen går vi till en annan fest här i ystad , vad fan är oddsen att jag träffar två personer som jag hatar överallt annat.

Fy faan , jag bara va fan gör ni här? detta kan liksom inte hända ! . . .

men sen gick vi hem till bullen och hade super kul : )


Tack för en väldigt trevlig fredags vistelse <3

Ciao ciao!

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards