Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Josefine - 7 november 2007 14:24

Idag ska jag klippa mig kvart över fem hos frisörerna !  aaah , jag är så nervö , men jag vet att jag vill tunna ut mitt hår och klippa en bit av håret sen vet jag inte mer. .  Vill göra en förändring men inget sån förändring så att jag kommer ångra mig !

Men vi får se hur det blir  : ) tror det kommer bli jätte bra , har känningar ;D

Längtar tills på fedag för då får jag träffa jimmy förhoppningsvis om det inte blir något annat men det tror jag icke.. .. :)

Men men snart ska jg gå har många ärenden att göra och den sista ärendet jag kommer göra för idag är att klippa mig hos frisörerna , kommer ta en bild sen och sätta in här :)


Puss & kram <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards