Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Josefine - 13 december 2007 19:50

Imorgon är det den absolut sista dagen på praktik platsen... Och hur känns de?

Hm, inte så motiverande att gå tillbaka till skolan igen..

Men jag kan säga , dessa fem veckorna har varit dem bästa i mitt liv, så mycket erfarenhet jag fått och lärodomar.  

Skulle kunna hoppa av skolan helt och börjar jobba på indiska . Allt känns så bra när man kommer dit på morgonen , alla bara ler åt en och hälsar :) Man känner sig varmt välkommen och vill verkligen inte gå därifrån... För alla personer som jobbar där är helt obeskrivligt underbara , har nog aldrig träffat så ärliga människor i mitt och så fin harmoni i det hela.


Vill bara tacka dem för den tid jag fick med dem och såklart kommer jag hälsa på dem.. <3 herregud, det kändes som om allt bara försvann när jag kom till jobbet , det var den underbaraste känslan <3



Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards