Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Josefine - 11 februari 2008 11:43


-

Av Josefine - 11 februari 2008 09:09

Här kommer jag till skolan , tror att vi ska börja klockan åtta men!

Vi har ingen natur får man reda på efter typ en halvtimme , så nu sitter jag och anna vid datorerna och väntar tills nästa lektion som börjar kvart i tio .. Lite drygt , slutar klockan halv två.

Info & Layout B är den enda lektionen vi har idag.

 Rätt så skönt faktiskt.


- -


Idag har jag invigt min tunika från sisters :) Riktigt fin, Gick på 499 kronor , tajt där uppe och en ballong kjol därnere.

Loove it <3


Dagens läge , ska jag sätta mig hemma med en call cola och plugga sen titta på film och fortsätta och städa mitt rum.

Sen får jag se om jag gider att ringa till jimmy och prata/berätta hur jag känner osv.

Kommer bli jobbigt, kommer nog bara börja gråta eller något...

Men jauja, kanske bättre att han vet om hur jag känner för honom fortfarande osv.

Eller vad tycker ni? . . . . . . <3

vill bara att du ska veta att du betyder mycket för mig , och att jag har verkligen verkligen starka känslor för dig .... att jag nästan skulle kunna säga de tre orden.... <3


Ha en fortsatt bra dag :) Puss <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards