Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under april 2010

Av Josefine - 6 april 2010 22:33

Av Josefine - 6 april 2010 15:24

Min outfit bland annat och lite annat.


  


The garden collection - blommig blus

Monki - byxor.


  


Av Josefine - 6 april 2010 00:27

Promenera vid åtta. 

Städa, frukost, fixa mig och sedan kommer Nathalie. 


Förmodligen kommer det in lite bilder också imorgon.

Av Josefine - 5 april 2010 23:31

Ändrade om min blogg lite blev mycket nöjd, nu är jag så rastlös så jag vet inte vart jag ska bli av. Dumma mig som powernapa i en timme i eftermiddags. 
Just nu lyssnar jag på musik och tänker på om jag ska köpa klocka imorgon eller inte? Visst jag fick en klocka när jag fyllde år men jag vill ha fler! Ska se om det blir någon imorgon, vid ett kommer Nathalie och  då får vi se vad vi ska göra.

Hon får säga vilken klocka jag ska satsa på.


Gud vad jag kommer tycka synd om den killen som kommer bli tillsammans med mig någon gång i livet, för det första jag har mycket kläder, många skor, klockor, smycken, bytar mobiler hit och dit och älskar dricka vin. Ni förstår vad jag menar?  


Av Josefine - 5 april 2010 22:58

Dagens låt.


Edward Maya - Stereo love.

Av Josefine - 5 april 2010 18:47

Ibland vet jag inte hur jag mår och ibland vet jag. Känns som om jag stänger in mina känslor och tankar.  Jag har en sådan dag idag och det inte helt bra , funderar på att ta en promenad efter maten. 


Första gången idag vi grillar! & imorgon kommer Nathalie<3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards