Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Josefine - 19 oktober 2010 23:44

Never gave in
Never gave up
I'm the only thing I'm afraid of

No matter what
You'll never take that from me
My reign is as far as your eyes can see

Av Josefine - 19 oktober 2010 23:31

  

Såg denna topp på Monki igår, kan liksom inte släppa den för att den vart ju skit snygg och jag kan tänka mig att denna topp hade jag haft till ett par snygga stuprör, svart kavaj och pumps. Hur snyggt är inte det? Men 250 kr för denna topp är väll lite väl? När jag tänker på ett bar byxor som jag såg på deras sida som kostar lika mycket så i mina öron så är toppen dyr och byxorna billiga! 


  

Snygg färg , khaki green. Love it, bara för 250!

Vad tycker ni? Toppen för dyr eller värt priset? 

Jag är inte snål men man får ändå tänka lite!

Av Josefine - 19 oktober 2010 20:37

Igår:

Först vart det möte på morgonen, det slutade vid elva tiden. Stack in på Espresso house och satte mig där ute för mig själv. Och vet ni vad? Det vart väligt skönt!


Sen blev det malmö med Amanda, mötte upp henne på centralen. Shopping för hennes del men jag tyckte det vart kul ändå. Mys på högsta nivå sen plus lite spänning när vi såg poliser på Entré! 


Kom hem vid åtta tiden.


Idag! 

Ruggigt väder ! Men jag klippte mig och det gjorde Linda med. 

Klipp er på Leep of school hair vet jag! Dessa eleverna är underbart bra! 


Nu ikväll blir det att bara mysa ner sig framför tv:n och njuta av tanken att imorgon skall jag inte göra ett dugg förutom att ta en promenad om vädret tillåter en? 

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards