Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Josefine - 24 december 2010 21:33

Min julafton började med att jag gjorde mig i ordning för att sedan gå ner till Caroline för att äta julfrukost, med henne , hennes pojkvän och martina.

Vi bytade även julklappar med varandra och jag blev nöjd med allt jag fick av dem!


Jag kom hem vid två tiden, sedan blev det att duka upp och förbereda maten. 

15.00 satt vi alla i soffan och tittade på Kalle Anka och hans vänner. 

Efteråt åt vi god mat! 

Är så nöjd med denna julafton, fick en ring av Nathalie och en klocka av min bror.

Tackar så hjärtligt! <3


Nu ligger jag i min säng och myser till det och tittar på tv.


Imorgon är det fest som gäller! Möter upp olivia imorgon på stan för att fixa det sista, hem och göra sig i ordning. Till förfesten för att fira vidare julen!


Kan det bli bättre?



Nej, skulle inte tro det?

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards