Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Josefine - 11 januari 2011 01:23

Let's runaway and don't ever look back
Don't ever look back
My heart stops when you look at me
Just one touch now baby
I believe This is real so take a chance and don't ever look back
Don't ever look back

Av Josefine - 11 januari 2011 01:09

Tittade på filmen ikväll, den var underbart bra. Fick lite tårar i ögonen men även liten inspiriation av denna kvinna. Jag har läst väldigt mycket om henne men har inte sett filmen förräns idag. Jag känner igen mig i henne eftersom jag också tänker att "jag överlever", "motgångar gör mig starkare". 


Jag har alltid älskat, Chanel NO5 parfymen, har en i badrummet som inte har används på länge, örhängena har jag. Väskan fattas bara.


Jag ligger här i sängen, tänker på hur mycket som har hänt runt omkring mig och jag har blivit en starkare person, jag minns en kille som frågade mig kommer du klara dig? 

Mitt svar vart: Jag överlever det vet du.

Hans svar tillbaka: Jag vet Josefine, du är en stark kvinna, ärlig och du förtjänar ett bra liv. 


Den här killen finns inte i mitt liv längre, inte ens här på jorden och jag inser idag att jag överlevde hans bortgång.

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards