Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under december 2007

Av Josefine - 26 december 2007 14:48

Får mig att le och känna mig uppskattad :) älskar din röst..

Menar det verkligen. Du får mig att stanna vid liv.

Av Josefine - 26 december 2007 01:45

Först vill jag tack hannah för en väldigt trevlig julafton, verkligen jätte rolig och mysig. Du fick mig att tänka på andra saker, det behövde jag verkligen. Hoppas att du blev nöjd med julklapparna , för det blev jag iaf :)


Sen vill jag säga, tack för du sussie och johan finns , ni är verkligen dem som är ärliga och verkligen får mig på andra tankar , och det behöver jag verkligen också. Det ska bli kul och fira nyår med dig , johan och calle sen får vi ju se om det blir fler än oss. Men är lite osäker för det är nog rätt många som har planerat , men va fan det är lugnt så länge ni finns :)


Tack för en trevlig kväll med er tre verkligen uppskattad kväll , bara snacka osv. Tyvärr kommer mina tankar på en speciell person , men så blir det ibland. När man har verkligen svårt att släppa taget och gå vidare typ. Sen när man verkligen va med den personen , det gör ont i själen. Ibland fäller man tårar om kvällarna eller gråter sig till sömns. efter allt man har gått igenom i livet , även om jag inte har levt så länge. . . . Det kommer fler saker som jag måste gå igenom tyvärr. men sånt är livet. Vissa saker vill jag inte äns föreställa mig hur vissa saker kommer bli, t ex. förlora nära och kära osv. Visst har jag förlorat vänner som har begått sina liv, det kan jag inte släppa än...... ... .. Nu har det gått sex månader sen jag förlorade en väldigt speciell vän och snart två år sen jag förlorade en av mina bästa killkompisar.. . . .. Kan verkligen inte förstå det och kommer nog aldrig förstå det att jag verkligen jag har gått igenom det och fortfarande är vid liv ....

Men det är tack vare att jag verkligen vet att jag kommer uppleva saker och ting som jag verkligen ser upp till och vill leva vidare. För jag vet att jag kommer få det så mycket bättre än vad jag har nu och vad jag har haft..

Det är just därför jag vill leva och göra mina drömmar sanna.


En dröm ska bli sann & han fick mig att le. - Detta citatet skrev jag just till dig efter första gången jag träffade den 18 augusti - 2007...


Men nu ska jag gå och lägga mig , känner mig trött efter all firandet och så vidare.


Puss och godnatt .

Gör era drömmar sanna :) / Josse. <3

Av Josefine - 24 december 2007 10:30

God jul önskar jag  alla mina nära & kära , hoppas att ni kommer få en bra för det kommer jag få :)

In i värmen och känn dig verkligen välkommen , för det ska jag göra .


Auja , nu ska jag gå och fixa mig och sedan åka till hannah och fira jul där :)


God jul <3  / , josse

Av Josefine - 23 december 2007 19:01

Dagen innan julafton :)

Tar det bara lugnt och satsat . spelar lite need for speed - underground :) !

Skit kul, men tror inte jag spelar det dagligen :P


Imorgon klockan ett , drar jag till hannah och firar julafton där , trevligt ska det bli :) Med lite julmat osv !


Just nu har jag inget så direkt att skriva ..


God jul på er allihopa:) , hoppas att ni får det trevligt med alla kära och nära :)


/ Josse <3

Av Josefine - 23 december 2007 01:34

Nu ska josefine ner under täcket :) efter en lång dag . känns verkligen inte som om det är en lördag , verkligen inte.

Känns inte som om det är snart julafton , shit vad tiden går snabbt.

snart är det helt nytt år och allt. Hoppas nästa år kanske blir bättre , man vet ju aldrig hur livet slutar...

Men men :), det bästa är att mina nära & kära mår bra iaf.


Men nu ska jag gå och lägga mig och vakna tille n ny dag med nya upplevelser , då ska jag ge min bror hans julklappar och hoppas att han blir glad för dem :) , och är verkligen nyfiken på vad han har köpt till mig , tihi..

Det får jag reda på imorgon.



Godnatt allihopa :) <3

Av Josefine - 22 december 2007 14:28

Gisele Bundchen , en av mina favoriter i modevärlden.

Av Josefine - 22 december 2007 13:36

Nu har jag köpt alla mina juklappar , hoppas att alla blir glada och nöjda :)

Själv är jag nöjd med mina inköp osv till mina vänner och min bror .


Imorgon åker jag antagligen till hannah eller på måndag, ska fira jul hos henne ..Mkt trevligt faktiskt.


Nu ska jag käka lite frukost som jag inte har gjort än , även om jag vaknade klockan tio idag av att hannah sms:ade mig :P

men sen blir det väll nog att ge joseph min kära bror sin juklapp som han verkligen förtjänar :) Tack för att du finns! <3 kommer alltid finnas där för dig oavsett vad som än händer , det menar jag verkligen ..


Pusspuss / Josse <3

Av Josefine - 19 december 2007 13:44

Idag var det julavslutning.

Fyra st av 13 från vår klass, haha . Så mobbat om man säger så!

Men det var väll ändå rätt lyckat ..

Nu är det lov och det är skönt som fan (: Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...men jag kommer väll på något :) som alltid, tar alltid en dag i taget det blir som bäst då.


Men men , tänkte gå in på rummet nu och lyssna lite på musik.. Njuta lite faktiskt och kanske äta pepparkakor så att man blir lite extra snäll till jul;D

 som om jag inte är det redan , haha . eller?


Ha en bra dag :) , för det ska jag ha trots allt .

<3


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards