Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under februari 2008

Av Josefine - 21 februari 2008 12:28

Tränings pass för mig idag :)


Av Josefine - 21 februari 2008 11:10

Ja idag ska träna som fan ! Har gett mig fan på att jag ska vara trimmad till mönstringen , usch ja ! Undrar hur det ska gå? kanske vid början är det jobbigt men sen jävlar i de :D

Tror ni jag kommer klara det? känner mig jävigt sporrad till de .


I'm gonna make it !


Fick ett jätte fint Motto av en vän som själv ligger inne nu kom hem igår permission. :)


"Det man inte kan tränar man sig till, det man redan kan tränar man så man blir ännu bättre"

 
Av Josefine - 20 februari 2008 17:05

På att S.k "Vänner" ska försumma sin vänskap med mig genom att sticka en kniv bakom ryggen på mig för att dem är så himla tvugna att öppna käften när dem berättar saker för dem med tillit, men icke! Här ska man gå bakom ryggen på sina vänner och vara så jävla falsk mot en!


Sen anklagar mig för att ha ljugit ? . så jävla patetiskt!

Sen när jag frågar dig vad jag har ljugit så svarar du inte ens på de! så patetiskt...


Fattar inte vad detta är på väg till :S



Av Josefine - 20 februari 2008 10:46

Nu har jag vaknat , sovit gott har jag, väldigt gott :)


Idag så händer det inte så himla mycket. Vill nog bara ta det lugnt idag. Och göra lite skolarbeten osv, så att man inte ligger back så att säga :)


Är ensam hemma idag , som vanligt då, kanske inte så jätte kul men ändå är det rätt skönt om man säger så ..


Men men , mer kommer sen :) !

Puss . . 



Av Josefine - 19 februari 2008 18:06

Får mycket inspiration av Madonna. Har alltid velat vara lik henne och hennes speciella stil, love it :)


Älskar hennes låtar & Allt.  & Blir himlans glad när jag lyssnar på henne  :)







Av Josefine - 19 februari 2008 14:59

Min kropp känner på sig att det är snart vår, för jag fyller år snart , exakt om 38 dagar fyller jag år.


Min vårkänsla i kroppen börjar synas på kläderna också.


Tittade på H&M guuuudans vad fina vårkläder, Måste HA!


Av Josefine - 19 februari 2008 12:30

Igår .

Var jag med Sarah hela dagen tills ett inatt , mkt trevligt. Tack för allt och du vet ja alltid kommer finnas där för dig som du kommer alltid finnas där för mig .


Jag somnade rätt snabbt när jag kom hem :P


- -


Idag , vaknade jag med att solen sken och jag blev så sugen på att städa hela vårt hus , är klar med köket och vardagsrummet osv :)

Loove it, hoppas att mamma och pappa märker det och kommer ge mig ett leende på läpparna :)


Sen ska ja börja träna på natilus ( ursäkta men kan inte stava det ) :P om jag nu har skrivit fel.


Där ska jag börja träna i och med jag sa börja träna skit hårt inför lumpen !

Längtar verkligen när jag kommer att åka upp dit. Känner mig verkligen sporrad inför detta :D


Någon annan tjej som har anmält sig frivilligt??



:D


Av Josefine - 17 februari 2008 19:12

Saknar dig jimmy! <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards