Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Josefine - 11 november 2010 23:13

Göra lite ärenden på stan och sen skall jag göra mitt lilla projekt. Ta fram mina favoriter ur garderoben, ikväll orkar jag inte. Hoppas ni förstår det! 


Godnatt! 

Av Josefine - 11 november 2010 22:47

Är hemma från innebandy träningen, jag avled inte och allt gick bra. 

Jag vart lite seg däremot slutet but i made it! 

Nöjd med min insats. so innebandy here i come, nästa träning tisdag!

Av Josefine - 11 november 2010 18:43

GOOGO ! 

Så nu har jag tagit steget, jag skall börja spela innebandy idag! Just de, idag! 




Av Josefine - 11 november 2010 15:01

Lite kul att någon har läst mitt blogg inlägg idag som jag skrev för tre år sedan! 

Fan vad allt har förändrats sen dess, både mitt liv och jag som person. Det bådar mer än bra! 


Kom hem precis från stan, fikade med pappsen och köpte lite nödvändiga saker! 

Och jag fick hem mina kläder idag från H&M , så happy! Hörde hur det prasslade när brevbäraren kom! Kände mig som en liten unge som bara kutade för att se om jag hade rätt eller inte! 


Tänkte göra en lite grej idag, ta fram mina favorit smycken och kläder. Så får ni se sen vad som dyker upp på bloggen.


Ciao så länge!

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards