Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Josefine - 13 november 2010 19:31

Har gjort mig redo för middag på ÖG. Skall bli himla trevligt och se hur deras mat är, det är nog det enda stället i ystad jag inte ätit på tror jag?

De kommer och hämtar mig kl.19.50 Snart får jag väll traska ut på parkeringen.


Hm en del av mig är lite fest sugen och en del inte. Får se hur kvällen avslutas! 

Vi kör på impuls efter middagen!

Av Josefine - 13 november 2010 00:27

Hej och hå mitt i natten! 


Har ej suttit vid datorn så mycket idag, härmed inga blogginlägg på en fredag. Men helgen ser lovligt trevlig ut, middagar och trevligt sällskap. Och ännu en gång dyker inga bilder upp från garderoben, but it will! 


Så, denna fredagen bjöd på en massa ärenden i både blåst,regn,sol och återigen regn. Blev ett besök hos caroline här emot kvällen, såg en galet rolig film!

Ni måste se "En galen natt" 


Har inte så mycket att skriva för ikväll/natt.


Men vad har ni för planer inför helgen?

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards