Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Josefine - 1 juni 2010 22:46

Svaret på dagens fråga för två dagar sen.


Varför är jag singel?

Det beror inte på att jag har en åsikt om att alla killar är svin, visst det finns svin men det finns även pärlor.


Det är såhär, jag är en stark kvinna och en väldigt självständig en också! Jag klarar av förhållanden men till en viss gräns. Min gräns går när han försöker bestämma över mig vad jag ska göra, inte göra, vem ska jag ska umgås med och inte umgås med. Jag förstår att man inte ska umgås med sina ex , alltid känsligt det dära!


Jag vill att man ska kunna kompromissa, det har ju funkat till en viss del i mina förhållanden som jag haft. Ibland spårar svartsjukan ut och allt blir fel.

Många frågar varför jag är singel.

Här har ni svaret, men jag säger inte att jag kommer förbli singel absolut inte.


Just nu har jag massa annat att tänka på men självklart jag saknar närhet.



Av Josefine - 1 juni 2010 00:37

FOLLOW THOSE THINGS THAT YOU TRULY BELIEVE IN,

THOSE THINGS THAT HAVE THIS INCREDBIBLE POWER TO DRIVE YOUR SELF BEYOND WHERE YOU ALWAYS THOUGHT.

IT'S TIME TO WALK AHEAD AND REACH THIS THAT YOU HAD IN YOUR HEAD.
IT IS TIME GO, IT'S TIME TO FIND YOUR OWN STAR.



Av Josefine - 1 juni 2010 00:22

Jag tackar alla för sitt stöd, jag blir verkligen glad utav att veta att det finns människor i min omkrets som vet hur är det att förlora en person som man verkligen älskar. Jag blir starkare utav att veta att jag har mina vänner som finns här för mig och jag finns för dem.


Ännu en dag har gått och det är fruktansvärt svårt att försöka förstå att jag aldrig kommer få träffa dig igen.. Detta kommer ta lång tid att förstå att du lämnade oss igår. Jag kom ihåg när du passade mig och min bror som små. Hur du skrattade och hur du log mot oss små liven.

Jag kom ihåg när jag lärde dig säga strumpor och när vi såg på lilla huset på prärien.

Sådana saker kommer jag ta med mig och din önskan kommer bli uppfylld. Det är jag glad för.


Men fortfarande kommer det bli svårt att förstå att aldrig få se dig igen.

Efter en hel dag utan tårar, kommer tårarna nu när jag tänker tillbaka till allt som var.

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards