Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Josefine - 23 juni 2010 22:14

Efter två år , så får jag tillbaka min jacka som jag glömde hos en vän , då sommaren 2008. Roligt!

Av Josefine - 23 juni 2010 21:25

Dagens ärenden är klara! Träffade även sofie och ida idag. Vi fikade på Lilla torg och sedan gjorde vi stan. 

Vid halv åtta tiden kom jag hem. Nu chillar jag bara, ser fram emot fredag då de blir fest. 

Ooh och min klänning kom idag :D

Av Josefine - 23 juni 2010 20:50

Väduren 21/3-20/4 Kärleken går som på räls. Gott om tid och lust för romantik, sex och gemensamma drömmar. Har du inte en älskling redan så dyker det upp någon som du väldigt gärna satsar på. Dessutom har du tur i kärlek. Andra relationer däremot gnisslar lite. Vissa släktingar känns väldigt trista.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 1
tur/pengar 5


Haha, om nu ändå horoskop kunde stämma?

Känns som jag har mer nöje än kärlek? :P 

Men vad vet jag? Kanske vänder? som min faster säger, "du kommer hitta någon,  jag känner det på mig" 

Jääjjäää

Av Josefine - 23 juni 2010 00:36

Hittills har det gått som jag vill och mötet gick jätte bra! 

Det blev lite ärenden idag med och imorgon kommer det ännu fler ärenden. 

På torsdag kan jag äntligen sova ut & fredag också! Imorgon kommer min klänning som jag har beställt. Finare än den jag har skickade tillbaka. Upp tidigt imorgon, skall skicka ett brev också , ni måste undra vad jag håller på med? 


Det berättar jag när jag vet mer och när jag har bestämt mig! 

Längtar som fan till torsdag och hela helgen. Kommer bli riktigt nice.

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards