Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Josefine - 4 januari 2008 15:11


Längtar tills på söndag , då dem visar The Victoria Secret Show :)

På tv3, Don't miss it!


Av Josefine - 4 januari 2008 13:47

Ska in till malmö och hälsa på dem som jobbar på indiska , det ska bli mycket trevligt :)

Sen ska jag hem till Kristin , en av dem som jag kom jätte bra överens med på Indiska , äta osv , ha det allmänt trevligt :)

Ska vara i malmö ända tills ikväll , rätt skönt att komma från ystad en stund må jag säga .


Men annars imorgon kommer mina föräldrar hem , längtar verkligen ! Saknar dem så kopiöst mycket :)

Lite avis för dem kommer hem och är bruna & fina :P Men tur har jag själv fuskat lite , genom att ha solat solarium och använt brun utan sol :P

Så underlägsen ska jag icke känna mig när dem kommer hem :D


Ska väll snart göra mig i ordning :) & se allmänt sofistikerad ut .


 Ha en underbar fredag , för det kommer jag ha , förhoppningsvis <3


Pusspuss <3 


Av Josefine - 4 januari 2008 00:57

" Om du inte har något att göra, gör det inte här. "

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards