Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 17 januari 2008

<3

Av Josefine - 17 januari 2008 18:27

när en tjej...


..är tyst,
så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.

..bråkar med dig,
tänker hon väldigt djupt.

..tittar på dig med ögonen fulla av frågor,
så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.

..svarar jag mår bra efter några sekunder,
mår hon inte alls bra.

..tittar sorgset på dig,
undrar hon varför du ljuger.

..lägger sitt huvud på din axel,
så önskar hon att du är hennes för evigt.

..försöker få kontakt med dig varje dag,
då söker hon din uppmärksamhet.

..smsar ofta,
vill hon att du svarar åtminstone en gång.

..säger jag älskar dig,
menar hon det.

..säger att hon inte kan leva utan dig,
då har hon tänkt klart att du är hennes framtid.

..säger att hon saknar dig,
så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.

Av Josefine - 17 januari 2008 16:30

Idag blir det en massa pluggande för mig , samhällskunskap - brott & straff !

Jag ska banne mig klara av det, i och med jag pluggat jätte mycket nu . Känner mig rätt säkert på det :)

Får nog be mamma förhöra mig på de sen ikväll när hon kommer hem . .


Ska jag nog ut en sväng för att känn att jag gör lite nytta än att sitta och plugga , kanske ska jag städa idag om jag hinner! Men det får vi se då, eller så städar jag imorgon i och med jag slutar klockan elva då. Det kanske då jag ska passa på att göra mina behov :P

Men auja!


 <3 puss



Av Josefine - 17 januari 2008 08:40

Saknar dig ... Det är det enda jag kan säga. saknar att vakna vid din sida.... <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards