Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Josefine - 21 januari 2008 15:57

13 Bevis på att du är kär..

1. Du kan inte vara arg på personen längre än en minut

2. Du läser sms från personen om och om igen

3. Du går väldigt långsamt när du är med
personen i fråga

4. Du känner dig blyg när du är med honom/henne

5. När du tänker på personen slår hjärtat ett extraslag

6. Bara av att höra hans/hennes namn ler du

7. När du tittar på honom/henne ser du inte människorna runt omkring
för att du är så upptagen med DEN personen

8. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen

9. Den personen börjar sakta men säkert bli den enda du tänker på

10. Du blir hög bara av hans/hennes lukt

11. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne

12. Du skulle göra vadsomhelt för personen

13. Medan du läste detta, var det bara EN person du tänkte på!

Av Josefine - 21 januari 2008 09:19

Idag vaknade jag klcokan halv fem , utan någon anledning , men jag var så spänd i kroppen i och med jag ville sitta och pilla med min mobil :) , haha.

Känner mig rätt trött nu men har bara en lektion kvar sen slutar vi , skönt faktiskt, börjar kvart i tio slutar halv två..


När jag kommer hem ska jag städa lite på mitt rum , plugga och bara allmänt relaxa.

Sen ska jag fråga min mamma om jag kan få pengar till min mobil så jag kan börja ringa och sms:a från min nya mobil :) sen börja använda den trådllösa headsetet !



Mår faktiskt bättre när jag vaknar tidigt må jag säga i och med jag fångar dagen tidigare , planerar allt vad jag ska göra.. allt kanske inte blir gjort men det mesta iaf :)


Men ni får ha en fortsatt bra måndag !


Puss.<3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards