Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Josefine - 11 maj 2008 23:45

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Har inte varit hemma med min dator, har bara varit hos Philip.

I onsdags fick jag ett samtal från maddes föräldrar, dem sa att madde var borta, jag förstod ingenting. Jag frågade dem vad dem menar med borta, då sa hennes mamma att hon begick självmord.  Hennes mamma Carina frågade hur jag mådde, mitt svar blev bra sen la jag på.

Gick och la mig igen i sängen där Philip låg, jag låg helt stilla kollade på Philip, tänkte ska jag berätta eller inte? Det blev ju så att jag berättade, han höll om mig. Tillsist somnade jag.

Jag kan inte gråta.

Jag är inte arg.

Jag är inte besviken.

Jag har inga ord.

Sov hos dig för tre veckor sen.

nu är du helt borta, tömde din garderob igår.  Din mamma grät jätte mycket.


Vi tänker på dig, du kommer aldrig försvinna.

Du finns fortfarande för mig.




Av Josefine - 11 maj 2008 10:12

I sommar kommer jag hyra Joannas lägenhet :)

så jag får pröva hur det är att ha en egen lägenhet, det gillas mycket !


Där jag kommer bo i sommar blir kyrkogården 25b, ligger nära norra promenaden.


I guess i have it all!

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards