Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Josefine - 12 maj 2008 21:44

Lev här och nu!
Ångra aldrig något!
Och vad som viktigast är; var alltid sams med dina vänner och din familj för det är de som hjälpt dig att bli den du är nu.

Av Josefine - 12 maj 2008 12:34


Vännerna betyder mycket : )

Av Josefine - 12 maj 2008 10:36

Måndag idag då, soligt och jag ska ge mig ut på terassen och göra en café latte för att sola och bara slappna av , njuta av livet nämligen.


Och så får jag hoppas på att ingen i familjen stör mig med deras jävla attityd som jag bara blir så trött av !


Liksom tänk på vad ni säger? Jag vill inte att ni ska klanka ner mig längre, jag är så mycket bättre än vad ni ser med era egna ögon!

Ni fattar inte hur mycket ni missar. Faaan , jag avskyr er! Jag blir trött på er, släkten kan bara dra åt helvete.


Ni vet ju inte ens hur gammal jag är, hur jag ser ut , vilken klass och vilken linje jag går i!

Jag vet ju allt omer , ni är bara så jävla nochalanta, tror att ni vet allt, vet ni vad?

Det vet ni inte. ni är bara nollor för mig, ni betyder ingenting för mig!


Så låt mig va , ring mig inte till mobilen och låtsas va någon annan, jag vet precis att ni är mina ksuiner, för vem pratar som ni och hur många ggr har ni inte ringt mig utan att säga vem ni är.. tror ni inte att jag kan kolla upp nummret?


Släng er i väggen!

Jag behöver inte er i mitt liv.


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards