Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Josefine - 6 augusti 2007 17:24

Hittade en fin miniklänning som min mamma har haft en gång i tiden : ) i hennes garderob skit fin. Älskar den :) Heeelt naturlig . Fina mönster!



 Ovan..


 mönstret skit fint :)<3



Av Josefine - 6 augusti 2007 16:02

Tveklöst vill man bara vara någon annan. Det är bara för att man inte trivs med sig själv, hemsk tanke.

Man ska vara glad att man är lik sina föräldrar, men tyvärr finns dessa tankarna. Att man är för tjock osv. Jag duger inte till helt enkelt.


Jag har precis börjat lära mig att trvias med mig själv, genom att ha hittat en stil som jg trvis med. Precis börjat lära känna mig helt på djupet.

Men ni som inte trivs med er själv , vill jag bara säga , låt ALDRIG någon trampa på dig , aldrig aldrig ! Och om någon säger att du är ful eller snackar skit om just dig . ska du bara veta att den personen som verkligen vill krossa dig till max är bara en ycklig liten skit som absolut har JÄVLIGT dålig självförtroende!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards