Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Josefine - 9 augusti 2007 17:00

Träffade först sandra , spelade uno osv:)

Sen kom hela familjen in, vi drack kaffe och hela faddrullan :)

Sedan fick jag skjuts av dennis som är maddes pojkvän.


En annan sandra som har känt sedan länge, träffade jag och åt pizza på parmas :)

Beställde en parma special & sandra en Hawaii ! Vi blev mätt och belåtna (:


Sedan var dagen slut och man mådde som bäst då:)


Av Josefine - 9 augusti 2007 10:51

Henne ska jag träffa idag , har inte träffat henne sen den tredje veckan på sommarlovet och nu är det bara en och en halv vecka tills vi börjar skolan.

Hon är en av mina bästa vänner som finns, komme alltid finnas där för dig gumman :)

Du fanns där för mig när jag hade det som jobbigast och sämst ...

Men nu när allt är löst , så har vi bara kommit närmare varandra och vet vart vi har varandra som vänner .. Ska bli kul och träffa dig :) Snacka skit osv , sånt som vi gjorde för längesen du vet :)

aah längtar ! tills jag får se dig , sjukt längesen !  :):)

Men men, vänta och se ! 



Pusss å hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards