Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Josefine - 16 augusti 2007 18:49

en tjej addar mig på msn.

Plötsligt är det mitt ex flickvän som bara säger. Är du bruden som hänger efter martin? Jag bara ehm nej , jag har faktiskt ett liv och jag har kommit över honom för länge sen. Hon bara neej, han har sagt att du ringer & sms:ar honom hela tiden. han är min och inte din. Jag bara jag fattar det och sen frågade jag henne .. känner du dig hotad? sen loggade hon ut... så lame. I tisdags sms:ade jag mitt ex martin och sa att Jimmy var söt. Wow! Så jävla dum i huvudet är hon... Stör mig som fan. Mitt ex och jag är bara vänner...

Men va fan? Har ni varit med om samma sak? Visst blir man skit arg ?

Och om hon inte litar på martin då ska fanta mig inte dem vara tillsammans. För förhållande = kärlek & tillit och inget annat!

Av Josefine - 16 augusti 2007 11:08

ska träffa en kille på lördag om det inte blir försent efter att han har tävlat motor cross :) .

Nervös, men jag älskar att prata med honom blir så glad när jag hör hans röst .  Ska prata med honom idag , ska bli trevligt :)

Jimmy heter han, gått på John Bauer, bor i Skurup och ligger i lumpen. Han är oxe :P & är 19 år .


Hmm, kan inte säga mer än att jag längtar !



Puss å hej!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards