Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under januari 2008

Av Josefine - 11 januari 2008 12:56

Idag ska man fira en vän som heter Johan är i ystad :)

Ska bli skoj , träffa nya människor och allt eftersom man inte direkt känner en kotte där, tror jag iaf . Man ska inte säga allt för mycket.


Kvällen bjuder på lockat hår, samt en tunika och glossiga läppar :)

Är riktigt laddad inför ikväll må jag säga! Ochdet gillar vi ;D


Men nu ska jag sätta i hårspolar i mitt hår , sedan titta på tv .

Ha en fortsatt bra dag ! & Trevlig helg allesammans ! <3




Av Josefine - 10 januari 2008 17:55

får jag damp!!

Jag vet inte vad jag ska tro? Och frågan är VEM jag ska tro..

Får väll tro på dem orden han sa till mig.

Men trots allt, Sanningen kommer alltid fram förr eller senare :)



Av Josefine - 9 januari 2008 19:55

Den mest spelade artisten i min mp3 just nu.

Med låten - I got it from my mama

Sjukt bra :)

Går runt och sjunger den hela tiden , den gör mig motiverad och glad på något sätt !

Ni borde lyssna på låten , Will.I.am - I got it from my mama.

Han uppträdde också på The Victoria Secret fashion show.


Men nu så ska jag in på rummet och kura ihop mig :) sen kanske snacka lite med min mammi.

Skönt med lite sovmorgon imorgon, börjar elva :) men ändå ska jag upp relativt tidigt för att kunna äta osv.

Har ingen god apptit på morrnarna.....

 låter det bekant?


men men, ni får ha en trevlig kväll allihopa:)

Puss <3 - josse.



Av Josefine - 9 januari 2008 15:39

Rätt hyfsad dag :) känner sig lite små trött efter skolan må jag säga.

Så himla glömsk är jag! Glömde gå och prata med min mentor idag, när det var som mest akut!

Får väll gå och prata med henne imorgon , det går väll det också förhoppningsvis. Har lite andra saker att ta itu med idag.....


Sitter ensam hemma och tänker ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på tv?

Vore rätt skönt känns väldigt motiverande , så jag gör det direkt efter att jag lämnat in ett arbete på fronter :)!



Au revoir :) <3

Av Josefine - 8 januari 2008 18:23

Så känns det som om allt spårar ut.

Och ibland känns det som om själva jag spårar ur.

Av Josefine - 8 januari 2008 15:22

Det var faktiskt skönt att komma tillbaka till skolan :)

Slutade tjugo i två , sen fikade man lite med två andra vänner , så där fick man snacka av sig lite :)


Nu en sådan eftermiddag ska jag bara ta det lugnt, och tänka lite på livet.

Kanske städa mitt rum.. om jag får lust .


Men nu idag har det inte hänt så mkt förutom skolan då.

Annars? jodå rätt lugnt :)


Ha en fortsatt bra dag , / Pusss - josse

Av Josefine - 7 januari 2008 18:17

Så kul att du kom hit till Ystad Linda :) , så trevligt vi hade.


Jag avslutade mitt lov med en liten shoppingrunda i malmö med Linda.

Köpte ett par jeans från Zara och en tröja från MQ , sen ett par hårspolar i och med jag ska börja ha lockigt hår :)

 Slipper man stå med en locktång i en timme typ , fördelen med det hela.


Men tänkte avsluta min kväll i sängen tittandes på tv och ha en allmänt avslappnande kväll :)


Skola imorgon det är rättså motiverande.  




Au Revoir.

Av Josefine - 5 januari 2008 20:08

Tycker om att jävlas med folk som inte har någon respekt för andra :)


- - -

Till en annan sak.


Vad ska du göra ikväll? - dra i spaken och se :D

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards