Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Josefine - 3 mars 2008 10:14

Måndag idag då.

Började klockan åtta, hade då naturkunskap .

Nu sitter jag och har info & layout , jobbar med vårt företag TBJ :)

Väntar på att Betty ska komma snart från dokton om hon nu kommer det vet jag inte :) , men det gör ingenting om hon inte kommer det är rätt lugnt. Vet ju vad jag ska göra osv.


Kl.13.00 ska jag till Sarah för att sedan gå till läkaren, får se vad som sker där . .


Efter att ha varit hos läkaren ska man kanske sola på solarium och sedan efter det ska man till nautilus för att fixa årskort osv ! Ska börja träna inför mönstringen osv :)

Längtar verkligen tills jag ska mönstra , ska verkligen kämpa på för att komma med i lumpen, vill verkligen göra lumpen! : )

Tror ni jag kommer klara det? ..


Men nu ska jag fortsätta jobba med vårt företag-

I öronen har jag låten Madonna - My Baby's got a secret :) Sjukt bra låt.


Snart ska man börja ladda hem hennes nya album! <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards