Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Josefine - 7 mars 2008 13:17

Nu är jag ehmma , öppnade precis en call coca cola . Riktig gott. hr börjat städa mitt rum så att det är fint och rent tills imorgon , för då kommer min morbror hit :)

Längtar verkligen , sjukt längesen man såg honom.


snart fyller jag år, fy faen vad jag längtar , förhoppnings har min förkylning och allt lagt sig tills dess så att jag kan festa som sagt. Det är vad jag har planerat i alla fall .


Kl.15.00 beger man sig till anna och sedan till Nautilus !

För att trimma sin kropp lite :) Antingen fem eller halv fem ska vi samlas vid matsalen för att öva tills imorgon , modevisningen .. Nervöst! - men det kommer säkert gå jätte bra ..

Undrar vad jag ska ha på mig, fan vet ju ingenting liksom, men det löser sig säkert!


Ha en fortsatt bra fredag & trevlig helg allesammans ..

<3

Av Josefine - 7 mars 2008 09:58

Nu vågar jag säga det.   Ibland kan jag inte andas
när jag tänker på allt som hänt
Förut var jag helt kvävd
men vinden har vänt


Försöker blockera mina
känslor och mitt inre
Ångesten kommer ändå
men betydligt mindre Men ärren finns kvar
och kommer så förbli

Av Josefine - 7 mars 2008 09:49

Är förkyld som faen. Orkar inte ! . Men gick till skolan ändå idag , pga att jag ska på fest ikväll antagligen :)


Men idag ska jag träna tror jag  , kanske ... får se hur jag mår osv...


Faen , känns som om allt där hemma går neråt.. orkar inte mer , orkar inte ta mer!

Jag vet att jag är mycket bättre än vad du pappa säger , det vet jag!!

Så sluta kalla mig saker som jag inte är, du behöver göra så att jag känner mig underlägsen .. Du behöver inte få snespel för att jag pratar i telefon, hatar dig ! jag verkligen hatar dig ! För du särbehandlar mig och min bror.

Tack gode gud att min bror finns  , älskar dig över hela världen , tack för du körde mig till sarah då jag behövde dig som mest . <3


Du är den jag kommer leva upp till .

Kommer alltid finnas där för dig :)


Jag bara undrar , är det fler som blir ned tryckta av sin pappa eller båda föräldrarna?? När man kännes nedtryckt av sin pappa / föräldrarna känner man sig ensam om det... jag vill bara veta är det någon mer som har blivit riktigt illa behandlad hemma? ...


- - - -


Men hoppas ni andra får en fortsatt bra dag .  Puss , Josii :)

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards