Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Josefine - 6 mars 2008 19:06

Saknar dig hemskt mycket.

Det är helt sinnes så mycket jag saknar mig. Jag vet att du inte kanske kan säga detsamma... .... ...

Men innerst inne saknar du mig eller ? ... Lite i allafall? .. Jag vill bara lägga mig i din famn och känna mig säker igen som jag gjorde då... Du gjorde mig hel, säker och allt ....


Av Josefine - 6 mars 2008 10:02

Idag är jag riktigt förkyld känner mig helt febrig och allt. Orkar inte med detta ... Fan också inte nu, jag som ska träna och allt, Man får ju absolut inte träna när man är förkyld, men jag vill !

Kallsvettas gör jag också känner mig hur jävla ofräsch som helst. ska hoppa i i duschen efter att ha skrivit klart dagens inlägg.


Ska gå till skolan , ska försöka göra mitt bästa :) Om jag mår sämre , så blir väll att bege sig hem.


Vet inte alls vad jag ska ha på mig idag , är sugen på något varmt och fint :)

Tänkte ha på mig mina nya skor från scorett... Som mamma köpte, lackskor.

Tar nog stuprörs jeans och en stickad fin tröja eller något som håller mig varm ..


Men nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till skolan .


Au Revoir !


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards