Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Josefine - 31 mars 2008 09:53

Idag efter skolan ska jag & anna shoppa :)

Ska shoppa slut på mitt presentkort och dem epngarna jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent !

Vi ska shoppa på Gina Tricot och MQ , ska bli sjukt kul, kanske hittar något annat i andra butiker ..


Vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll , sen kommer jag nog inte sitta så mycket vid datorn . Vi ska lämna tillbaka vår datorn på mammas jobb och få en laptop (:

Wie , då kommer jag nog få den på mitt rum :D



Men men , nu har jag info & layout B (: , rätt kul men ändå rätt drygt att bara sitta vid datorn ..precis som om man inte sitter vid datorn så mycket redan...


Ha en fortsatt bra dag ! För det ska jag ha med Anna (:


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards