Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under maj 2010

Av Josefine - 9 maj 2010 19:58

 


Me :) klänning - Saint tropez

   Martina , jag och underbara Armina!

Av Josefine - 9 maj 2010 15:34

  Fredagens bild på tjejerna och jag <3

Av Josefine - 7 maj 2010 13:09

Idag blir det att göra sig ordning, fixa lite saker innan man sticker till Sofie.

Antagligen blir det utgång Chili, men då lovar jag er då åker vinterjackan på igen! Vägrar frysa. 


Även om min förkylning är kvar så ska jag ändå ha det kul! 

Skriver mer senare <3

Av Josefine - 6 maj 2010 23:03

Just don't give up

I'm workin' it out

Please don't give in

I won't let you downIt messed me up

, need a second to breathe

Just keep coming around

Av Josefine - 6 maj 2010 20:59

Ny mobil = Blackberry Storm

Bikini överdel = H&M Grön med lite mönster , halterneck lite som en BH.
Brors present= HEMLIGT <3


  

 Blackberry :) 

Tyvärr hittade jag ingen bild på bikini överdelen!

Av Josefine - 5 maj 2010 00:08

Imorgon blir det Kristianstad med Amanda, skall fixa lite grejer och det blir en liten rolig resa.  Ny mobil  Blackberry Storm :) 


Har inte mycket att säga förutom att jag är dunder trött!

Godnatt!

Av Josefine - 3 maj 2010 14:55

Då vart det måndag, stack ner till apoteket köpte mig ansiktsvatten ACO. 


I torsdags när jag var på ansiktsbehandling berättade hon för mig vilka produkter jag skulle använda mig av för att få en fin lyster och vad för smink jag skall använda. Redan nu känns min hud väldigt bra och det syns också!


Satte precis igång en tvättmaskin, håller på att städa på mitt rum och det är rena terapin vet ni.  


Av Josefine - 2 maj 2010 23:48

Jag hittade ringen eller jag menar ringarna!

Mina två favorit ringar, en från pilgrim och från Miss Dee, såklart får ni se bilder men inte nu, orkar inte lägga upp. Jag hoppas också min dröm går i uppfyllelse...




" En dröm skall bli till verklighet "

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards