Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under maj 2010

Av Josefine - 18 maj 2010 11:28

god förmiddag! 


Nu ska jag till Armina i det soliga fina vädret, har även tagit en lång promenad innan idag, mycket skönt..

Uppdate later :)

Av Josefine - 17 maj 2010 22:03

Hämtade ut min mobil idag :) Riktigt nöjd med den skall bara ändra bakgrund och lägga till min egen musik..

Menyn får vara på engelska det gör ingenting men tur hittade jag hur man la till ö,å och ä! Ooh tänk att jag har en blackberry ;) Nice va?

Av Josefine - 16 maj 2010 21:36

Denna veckan förhoppningsvis kommer jag få ett sms av telenor om att jag kan hämta ut min Blackberry <3 Hoppas , hoppas! 

Enligt deras sida står det iallafall att det är klart!

Av Josefine - 16 maj 2010 21:20

  


såhär ser min garderob. Nu får den tjejen se :)

Av Josefine - 16 maj 2010 21:08

Kan bara säga såhär, har Spencer blivit sjukare än sjukast? 
Show me more! 

Av Josefine - 15 maj 2010 23:55

Både igår kväll och idag vart jag med en väninna som har en jobbig situation just nu. Man ställer upp för sina vänner. Det hjälper henne att bara få träffas och prata.. 


Men på tal om annat, det vart trevlig middag idag! och garderoben dyker upp imorgon. Orkar inte lägga upp någon bild, imorgon blir det att åka in till Malmö sen kanske träffa Sofie, om hon är kry vill säga.


Godnatt!

Av Josefine - 15 maj 2010 15:17

Väntar på att våra gäster skall komma, skall bli trevligt. Annars har man bara städat, fixat lite ni vet sådant man måste göra innan de fina gästerna kommer.


Uppdaterar mer senare och då dyker en bild på min garderob för det var någon som mailade mig och ville se min garderob för hon tydligen hade sett mig på stan igår och tyckte jag hade grym stil. Tackar man tackar.

Av Josefine - 14 maj 2010 17:11

Idag slipade jag bort all akryl som jag hade på mina naglar och det är så jäkla skönt att ha sina "egna naglar" vilket jag hade innan men med akryl / manikyr. Lackade naglarna med en pastell färg så sjukt underbart. Förstår ni hur jävla skönt det är? Haft sådana naglar enda sen december 2009 till maj 2010. Länge! Freedom! 


Sen jag vet haha, jag vet inte vad det är med mig men jag köpte iallafall ett par skor idag, vita tygskor märket Duffy. 


     Så sjukt fina nu , underbart! 


Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards