Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under maj 2010

Av Josefine - 25 maj 2010 22:54

Malene Birger. 

Har sett hennes kläder på 3 magasin men sett ännu mer av hennes kläder på hemsidan. Älskar hennes kläder underbart fina! Detta kallar jag inspiration.


 

Tänk dig denna bodyn till ett par snygga harembyxor? 

Älskar halsbandet!



Av Josefine - 24 maj 2010 22:48

Fick lite inspiration idag och idén över att köpa en fin fin puder rosa oversize tröja. Sedan avbeställde jag en topp så vecka 24 får jag bara en klänning vilket jag är nöjd med :)

Det blev även ett par bruna ballerina skor som jag hade tänkt att ha till Nathalies student och ett guldigt halsband.
Försöker komma underfull med hur man laddar upp bilder från min blackberry, denna telefon är väll inte den lättaste att förstå sig på. Men trots allt jag har bara haft den i en vecka så!

Av Josefine - 24 maj 2010 22:44

När jag bloggar på miloo så känns det inte som min "egen" blogg, det känns som jag vet inte..

Men när jag bloggar här så känns det som min egen kan det vara för att jag har haft denna blogg sedan lång tid tillbaka?


Kan nog vara så..

kommer lägga in inläggen här som jag har skrivit på miloo.


// Missazizi

Av Josefine - 22 maj 2010 21:08

Funderar på att börja blogga på miloo igen..

Börja redan idag? Har inte skrivit på ett år och ligger fyra på bloggtoppen?

         

Av Josefine - 21 maj 2010 17:30

Nu har man köpt student present till Nathalie och beställt en sak till mig ;)

Om en timme blir det att äta ute med mina föräldrar och sedan utgång med tjejerna.. Om det bara kunde sluta regna kanske?


Längtar tills mina kläder som jag beställde förra veckan kommer.

Ooh yes!

Pepp ikväll iallfall här ska man inte må dåligt!

Av Josefine - 19 maj 2010 19:57

När jag var ett litet barn kom jag ihåg att jag alltid otur på onsdagar, något gick alltid så jävla fel. Nu som ungdom/vuxen känns det som om det förföljer mig har fan heller haft tur på mina onsdagar.


FAN!

ps

Av Josefine - 19 maj 2010 00:01

& en sak till jag börjar lära mig min blackberry allt mer och mer ;) 

Av Josefine - 18 maj 2010 23:31

Denna dagen har vart rätt så händelserik, promenad på morgonen, träffat Armina, hem där jag slumrade till en stund. Mamma kom hem vi gick igenom hennes bil, vid åtta tiden blev det promenad med Martina.


Nu har jag bara städat undan lite på mitt rum och tittat på mina favoritserier! 

Funderar på att se några serier till. Sedan sova, tycker denna dagen har varit super!

Lämnade även sofie efter att ha sovit hos henne inatt.


Bara hoppas på att morgondagen kommer bli bra <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards