Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under juni 2010

Av Josefine - 23 juni 2010 20:50

Väduren 21/3-20/4 Kärleken går som på räls. Gott om tid och lust för romantik, sex och gemensamma drömmar. Har du inte en älskling redan så dyker det upp någon som du väldigt gärna satsar på. Dessutom har du tur i kärlek. Andra relationer däremot gnisslar lite. Vissa släktingar känns väldigt trista.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 1
tur/pengar 5


Haha, om nu ändå horoskop kunde stämma?

Känns som jag har mer nöje än kärlek? :P 

Men vad vet jag? Kanske vänder? som min faster säger, "du kommer hitta någon,  jag känner det på mig" 

Jääjjäää

Av Josefine - 23 juni 2010 00:36

Hittills har det gått som jag vill och mötet gick jätte bra! 

Det blev lite ärenden idag med och imorgon kommer det ännu fler ärenden. 

På torsdag kan jag äntligen sova ut & fredag också! Imorgon kommer min klänning som jag har beställt. Finare än den jag har skickade tillbaka. Upp tidigt imorgon, skall skicka ett brev också , ni måste undra vad jag håller på med? 


Det berättar jag när jag vet mer och när jag har bestämt mig! 

Längtar som fan till torsdag och hela helgen. Kommer bli riktigt nice.

Av Josefine - 22 juni 2010 09:36

Gud vad fint väder det är! Passande nu idag när jag ska göra en massa ärenden och gå på möte. 

Men min snuva hade kunnat försvinna tycker jag. Jävla POLLEN!

Snart dags och fixa mig för sedan kl.11 är det möte.


Ciao så länge (:

Av Josefine - 22 juni 2010 00:14

Dagens låt -

Taio Cruz - Dirty picture

Av Josefine - 21 juni 2010 23:57

Idag har jag städat & gjort lite ärenden.

Vart med martina , ett trevligt avslut på denna måndagen. Fick ett mail om min klänning och den kommer på onsdag! Den ska jag ha på fredag då vi firar midsommar hemma hos mig! 


Snart läggdags för mig för imorgon skall jag upp tidigt imorgon för att gå på ett möte sedan göra en massa andra ärenden. Väldigt viktigt! 

Känner mig väldigt gammal när jag gör alla mina ärenden och går på möten. That's life, men jag älskar sitta på möten få en massa papper och planera! Det är jag det! 

Business woman ;)

Av Josefine - 20 juni 2010 23:21

- Städa

- Planera  

- tvätta det sista

-ha min egen tid

Av Josefine - 20 juni 2010 19:19

     Innan bar a bar :)

Av Josefine - 20 juni 2010 19:04

Stack till malmö vid tio tiden kom hem vid nio på kvällen. Vad jag gjorde berättar jag ej, that's my secret ;)


Direkt när jag kom hem till min hemstad ystad så stack jag direkt till Armina, där martina och johanna redan befann sig.

Började smutta på mitt rosévin och gjorde mig redo för utgång. Vilken galen kväll vi alla fyra hade! Riktigt kul. 



Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards