Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg under juni 2010

Av Josefine - 20 juni 2010 14:59

Lite kul att någon kl.13.22 har gått in på min facebook, från en annan dator. 

Fick en sådan säkerhetskontroll idag och då såg jag klockslaget.. 

Om någon har fått något olämpligt ifrån mig så vart det inte jag! 

13.22 vart jag i malmö, no computer there..


Av Josefine - 19 juni 2010 01:48

Skicka tillbaka klänningen, tyckte inte alls den såg ut som den gjorde på bilden. Såg för fan skit billig ut precis som en sådan klänning , som man hade kunnat köpa ute på en marknad. Då skojar jag ej!

Av Josefine - 18 juni 2010 17:45

Just nu känns som om allt är upp och ner, men försöker hålla minen uppe och hålla stämningen på topp.


Jag har iaf tvättat, varit på systemet handlat hem rosévin! & fikat med Emelie idag. 

Sen ikväll skall jag till Armina och kolla på Rush Hour :) 


Love Rush hour!

Av Josefine - 18 juni 2010 14:40

    


Kavaj - Forever 21

Klänning - The garden collection - H&M

Skärp - MQ - Zoul

Av Josefine - 17 juni 2010 23:07

I aint got you then I aint got nothing
Said I aint got nothing
So hush little baby don't say a thing
Daddys gonna buy you a diamond ring
And if that diamond ring don't shine
Then daddys gonna buy you the whole damn bind.

Min väninna tyckte denna passade mig bra, hon tycker min pappa skämmer bort mig.

Av Josefine - 17 juni 2010 20:17

Jag och Sandra går till öp - kiosken, vi vart sugna på mjukglass. Men jag vart lite tveksam om de sålde mjuklglass där. 

När vi väl är framme ser vi småpojkar, runt 16-17 år som glor ut mig. Jag säger lammkött, lammkött och återigen lammkött.


Så fort vi kommer fram till menyn för att se om de sålde mjukglass.

 säger jag "tittar där , dem säljer ju lammkött!" 


Lammkött translate ,mjukglass menade jag att de sålde. 


Sandra bara tittade på mig och skrattade.


Av Josefine - 17 juni 2010 02:03

Den 17 juni - 2007. 

3 år sen försvann du..


Ett år imorgon den 18 vart det ett år sen vi åkte till USA, härliga minnen. 

Av Josefine - 17 juni 2010 01:32

     Inspiration från forever 21 .


Kom ihåg förra sommaren i new york. Hittade en fin jumpsuit men glömde titta efter den igen och köpa den. Men denna sommaren skall jag banne mig köpa mig en jumpsuit. Tror jag? Har lovat mig själv att jag inte ska shoppa mycket mer.

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards