Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Ett leende på läpparna

Av Josefine - 14 augusti 2007 11:46

satt & åt frukost med mamma, runt halv åtta imorse för hon har börjat jobba på skolan igen. Hon är Hotell & Restaurang lärare :)

Sen var hon tvungen att åka.


Men 07.51 så sms:ar Jimmy mig, och skrev Godmorgon på dig din solstråle:)

Fick ett leende på läpparna, blir alltid glad när han skriver till mig. Började prata med honom nu i helgen, även om jag inte känner honom så väl än vet jag ändå rätt mycket om honom vilka folk han känner i och med detta är Ystad :P


Ska träffa honom efter att han har tävlat motor cross :) Ska bli spännande ! Längtar jätte mycket, han är jätte söt älskar hans röst redan !


auja nog om honom ;P

ska duscha nu, sen ska man bara ta det lugnt, sola lite och sedan träffa hannah och ta en promenad genom stan:) Ska bli trevligt faktiskt!

Det känns som om Jimmy har tagit mig med en storm, blir jätte glad :D


Denna dagen är en bara så lyckad , puss å hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 6 februari 2011 22:40

NY blogg!   www.missazizi.wordpress.com 

Av Josefine - 5 februari 2011 00:51

Förra veckan vart jag på begravning och idag gick en toppen kvinna bort, samma orsak... Jag ställer mig frågan varför? Men kommer ingenstans med den frågan.. Jag får väll tänka att dem kommer få det bättre och gå framåt? Jag gav min sista kram till...

Av Josefine - 3 februari 2011 10:02

Malin kommer tillbaka till Malmö idag, vi ska luncha sen är det seminarium som gäller!  Saknat henne, lilla solstrålen från Stockholm :)  Sen håller jag helg, ikväll är det Handball som gäller och innan dess blir det middag hos caroline.    B...

Av Josefine - 1 februari 2011 22:17


Efter flera timmars pluggande sätter jag stop för ikväll, genom att titta på Cougar town och sedan The middle.  Imorgon är jag ledig, får se vad som händer men plugga står på listan i varje fall!   Har faktiskt inte mycket att skriva så jag avs...

Av Josefine - 31 januari 2011 21:11

Hej kära läsare!   Har vart väldigt dålig på att uppdatera eftersom jag har haft väldigt mycket att göra. Plugg, tråkigheter och en massa födelsedagsfirande.   Men nu skall jag väll komma igen med nya roliga inlägg om mitt vardagliva liv som ...

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards