Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Josefine - 6 september 2007 08:16

Jaha , det är redan torsdag . Dagarna går så jävla fort har jag kommit på :P

hm,

Igår så var jag i skolan hela dagen , jätte stolt över mig själv. Trodde faktiskt inte att jag skulle orka ... Men det gjorde jag somfan!

Efter skolan så spelade jag & madde basket med några andra , rätt kul:) men sedan gick jag hem skit trött och somnade i sängen. Efter maten gick jag en promenad men sedan hamnade jag på Åhléns och handlade en stickad klänning :) En grå från Stockholm LM :) I loove it. <3

 Sedan var man med Sandra och tittade på Top model:) , faktiskt nöjd om vem som skulle åka ut ! Och sedan var det Project Runway :) Jeffrey vann! Den bästa designern jag har sett hittils på länge om man inte tittar på dem s.k gamla designerna vi köper av just nu.

Men men :) Blev jätte glad när Jeffrey vann och såklart Uli kom tvåa , dem bästa designerna i hela pogrammet ! :)


Men men,

Idag torsdag, ska ha klänningen på mig och stickade strumpor och stövlar :)

Mkt snyggt , i like it!

Men först måste jag in i duschen , det kanske kommer en bild på kläderna, då vore ni bli glada ? :P

Auja! Ha d bra! Pussss å heej <3

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards