Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 24 september 2007

Av Josefine - 24 september 2007 12:45

Helgen har varit in upplevelserik :)

Har kollat på cross hela helgen typ, faktiskt kul. Jimmy, pierre , johan körde i lördags , sen igår körde David också.

Men det gick faktiskt bra, men såklart är det sletet att köra cross:)

Kul och umgås med Jimmys mamma !Vi är ju nästan bästa vänner , nä men hon e go : )

Vi sov i en husvagn, jag, jimmy ,Birgitta & robban som är Jimmy föräldrar.



- - -

Nu är jag i skolan , rätt drygt men det går :)

Pallar inte med skitsnacket i klassen !! men det får gå , nu vet man var man har sina s.k klasskamrater! :D men men , vissa kan ju visst bara leva på skitsnack , men livet går ju inte så bra då .. men men ,palla bry sig det är deras problem inte mitt !

Så omogna ! Upp med händerna fjortis! :D:D

Det kommer bilder på min fina helg lite senare, i och med jag ska städa och bränna skivor till min fiiina skiv samling :)

Puss å heeej , tänker på Jimmy;D;D



- - - -


Helgen bjuder på Cross bilder:)


 




Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards