Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Josefine - 25 september 2007 18:25

Igår träffade jag madde , då gick vi först till sara sen senare gick vi till bullen, vädligt trevlig, fast hon har kanske lite omoget beteende.

Vi tittade på film som var så jävla bra, helt obegripligt att det är en verklighetsbaserad film .. Ni måste se den!, kan säga vad den heter så fort jag tagit reda på det :P , vid tio ringde Jimmy <3 , så jävla underbar e han, men han vill inte förstå det...

Men sen åkte vi till madde och sov där:) .

Vi sov till halv ett och sen duschade jag, sen åkte vi in till ystad och gick till bullen.


Men nu är jag hemma , åt precis. Tortilini :) så jävla gott!

I looove it:)

Nu ikväll, ska jag först lista ut vad jag ska ha på mig imorgon sen ska jag fixa min manikyr , till sist och inte minst ska jag snacka med min Jimmy <3....saknar han jätte mkt, så obeskrivligt mkt...

men som sagt, dessa två dagarna har varit helt perfekta tycker jag. Kruxet är att dagarna går så jävla fort!


men... Ha en gooo kväll för det ska jag ha iaf ;D pusss åå hej!



Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards