Josefine - En dröm skall bli till verklighet

Alla inlägg den 10 september 2007

Av Josefine - 10 september 2007 10:40

Denna helgen har varit rätt händelserik :)

I fredags var man man med madde och färgade mitt hår.

Lagade faktiskt mackaroner med köttfärssås , efter maten snapsade vi lite, mkt trevligt.

Efter det , träffade man Jimmy, alltid lika glad :P och trött , haha.

Var och kollade på Jimmys träning i lördags, sedan åkte vi hem och tittade på tv och nannade en stund :)

Sedan åkte vi till Ystad med hans vänner käkade på parma:D

Gytt somfan.

Träffade atles m.m ! Mycket trevligt:)

Sedan åkte vi till Skurup hyrde en film med neander och Jonas, the epic movie, den var sådär, men det gick iaf!

Sedan sov man hos Jimmy igen.

Igår, så körde jimmy mig till ystad igen för att han skulle till lumpen och jag skulle till en vän:)

Idag har jag varit hemma om och sen gick jag till skolan men det händer inte så mkt :P Förutom att jag har den värsta mensvärken ! det gynnar inte somfan. jävla skit , det är nog den enda nackdelen med att vara tjej. tror jag?  förutom att killar ser än som sexsymbol tyvärr, men kanske inte alltid. men men...

NU , har jag inte så mkt att skriva om förutom att jag ska jobba med Info&layout B. som är så JÄTTE skoj , eller intä? , haha , nä men det funkis faktiskt. . .

Men ha d gytt. puss å hej så skriver jag mer :D

Presentation


Josefine. Ystadstjej, älskar handboll, mode och shopping!
Tog studenten 2009, gick Handel & Administrationsprogrammet.
Jobbar extra på Indiska i Malmö.
Ni kommer även få höra mycket om mitt studentliv på Malmö Högskola där jag läser Arbetsvetenskap..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards